1000 als stervio 2 anderen zou laten lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik begreep krijgt Philip niets. Als het ze lukt gaat er 1000 euro naar Servio.
Ohwja ict-ers he.. Ik stuur je zo een hallmark nu!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Warsteiner komt in flesjes bij mij
Met een bouwvakker is niks mis, en ik eet ook zo als ik alleen thuis ben, maar niet in gezelschap en met 26 camera's op m'n kopquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ISO 2 op dit moment, ik streef naar 9000
Op ziggo lopen ze buiten maar rond, Servio met een schilderij onder zijn arm en pHillip.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef Flow3r het volgende:
en wrom jullie wel streams en ikke nie?![]()
Cossen gvd!
Ik doe mijn best. Servio loopt nu met het schilderij van het paard in zijn hand en hinked, en fluit vervolgens de song van de zeven dwergen uit Sneeuwwitje waarvan Philip denkt dat het uit Dombo komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef Flow3r het volgende:
en wrom jullie wel streams en ikke nie?![]()
Cossen gvd!
Foto's kijken uit zijn eigen topicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kan me niet eens meer ergeren aan Guido, hoe moet ik nou slapen straks
En die flikkerde toen van die hometrainer af, nadat hij ook eens sportief wilde doen en er toen iemand ineens BOE riep.quote:
Dat is wat mij ook altijd opvalt.... zodra jo weg is komt hij losquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Philip is beter te pruimen als Joanna niet in zijn buurt is.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Foto's kijken uit zijn eigen topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |