Hoeveel coupletten heeft dat liedje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
Maar volgens mij weet Philip nog niet dat hij dit twee uur moet volhouden... Lukt het ze om twee uur lang om een potje met vet te zingen?
Ja, flip haalt dit makkelijk. Aafke had dit ook gekund.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de sportiefste heeft gekozen.
opdracht was blijven bewegenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze mogen niet stil staan, maar er er iets niets gezegd dat ze geen pas op de plaats mogen maken.
Dat kan niet met Servio. Die raakt in de war als er iemand gebukt gaat staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:38 schreef YvonnEric het volgende:
Bokje springen had ik er neer gezet haha niet twee uur lopen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef mootie het volgende:
Ze stouwen daar zoveel eten naar binnen, en ze verbruiken haast geen energie. Geen wonder dat al die kleren 'krimpen in de was'.
Nee, niet stil staan. Ik sta meestal even stil voordat ik op een bank of stoel ga zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Gamey het volgende:
[..]
opdracht was blijven bewegen
dus op de bank zitten met je armen zwaaien mag ook
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef mootie het volgende:
Ze stouwen daar zoveel eten naar binnen, en ze verbruiken haast geen energie. Geen wonder dat al die kleren 'krimpen in de was'.
Ja dacht ik ook dus, gewoon 2 uur op de bank liggen en een beetje met je vingers op je knieën trommelen of zoietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Gamey het volgende:
[..]
hahhaa dan had ik gewoon kunnen gaan slapen ,ik beweeg altijd me voeten in me slaapquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Gamey het volgende:
[..]
kwestie van aanloopje en springenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, niet stil staan. Ik sta meestal even stil voordat ik op een bank of stoel ga zitten.
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:40 schreef Flow3r het volgende:
welke stream kijken jullie?
Ik krijg niks meer aan de praat
Ik zeg brewsters millions uit 85quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:40 schreef yuliya37 het volgende:
Gaan ze nog eens een gezellig filmavondje doen daar? met bijvoorbeeld de film 'sleepwalkers' uit 1992 geschreven door Stephen King?
Dat is een goeie voor Aafke!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:41 schreef Spooky4u het volgende:
tegenmissie: Sta met 2 man 2 uur stil op 1 plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |