En dat is gewoon een kwestie van opvoedenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Oh, omdat je het had over NAC. Vandaar. Meisjes en NAC zal toch minder snel een koppel vormen, maar met jou als paps weet je het natuurlijk niet.
Eindelijk welkom!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Gyrolion het volgende:
Zooo, eindelijk internet in me appartement in Breda.
Wat duurt dat lang voordat ze je eindelijk is aangesloten hebben.
(oh ja ik had een paar weken geleden nog hier een bericht gepost dat ik naar Breda zou verhuizen, nou hier zit ik dan!)
Ziggo zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Gyrolion het volgende:
Wat duurt dat lang voordat ze je eindelijk is aangesloten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ziggo zeker?tsss zeurpiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja Ziggo, en ik kwam erachter dat 5 mb/s staat voor 700 kb/s.. beetje waardeloos.. dus gelijk maar weer geupgrade.
Dus wat zijn nou een beetje leuke tentjes om te stappen op donderdag avond?
Of kan ik dan beter de stad niet ingaan..![]()
5 Mbit per seconde is iets anders dan 5MByte per seconde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
tsss zeurpiet!
En ja Ziggo, en ik kwam erachter dat 5 mb/s staat voor 700 kb/s.. beetje waardeloos.. dus gelijk maar weer geupgrade.
Dus wat zijn nou een beetje leuke tentjes om te stappen op donderdag avond?
Of kan ik dan beter de stad niet ingaan..
Maar om klanten te lokken adverteren ze met "Embee", wat iedereen natuurlijk verwart met megabyte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Elke provider biedt aan met het aantal Mbits.
Mb is een megabitquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar om klanten te lokken adverteren ze met "Embee", wat iedereen natuurlijk verwart met megabyte.
Komt omdat ik een nerdenopleiding heb gedaanquote:
Ik geloof dat die niet komt vandaag. Die had zich afgemeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef Ritchie het volgende:
Goedemorgen, wederom een thuiswerkdag, maar kan iemand de zon even wakker schudden?
Zorg dan maar voor een paraplu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef bassieVL het volgende:
De zon komt zaterdag weer, even paar dagen onderhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Wegens?quote:Op maandag 4 april 2011 12:34 schreef JDude het volgende:
Ik heb trouwens in de gevangenis gezeten dit weekend.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:15 schreef JDude het volgende:
Nou ja, eigenlijk heb ik alleen met een lasergun door een voormalige gevangenis gerend en wat vrinden en bekenden virtueel afgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |