Ken je LS=LekkerSimpel dan wel?quote:
Kan deze onzin ergens andersquote:
Ga het even uitleggen! Benny zit je gewoon in de maling te nemen! Die neemt altijd weerloze huismokkels in de maling ! Echt hoor!quote:
Waar wil je het hebben, is alleen maar een hint naar sommige dat er onzin uit komt ipv.cos !quote:
Tja, Benny is voor mij dan weer nieuw...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga het even uitleggen! Benny zit je gewoon in de maling te nemen! Die neemt altijd weerloze huismokkels in de maling ! Echt hoor!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Stranger het volgende:
Joanna zit Sharon een dieet aan te praten
Philipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Mylene het volgende:
Over wie heeft Sharon het met niet nomineren?
wijntje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura als je nou nog een keer kribbig zegt; Mijn geheim is al geraden,weet niet of je het door hebt....
Vlieg ik naar Portugal, grijp je bij die Dumbo-oren, sleur je het pad af en de tuin uit, en schop je zo naar marroko, waar ze wel raad weten met meisjes als jij.
Zo,dat moest even, die takkesnol.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura als je nou nog een keer kribbig zegt; Mijn geheim is al geraden,weet niet of je het door hebt....
Vlieg ik naar Portugal, grijp je bij die Dumbo-oren, sleur je het pad af en de tuin uit, en schop je zo naar marroko, waar ze wel raad weten met meisjes als jij.
Zo,dat moest even, die takkesnol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |