Jij ook al? Ik ben bezig, zo maar eens verder gaan in t cafe!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb ontegenzeggelijk de behoefte raki te drinken.
Nou, ik fok al jaren op m'n telefoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef mlg het volgende:
Ik ben nu wel progressief met zon tel, niet?
Ah, daarom lul je altijd zo krom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ik fok al jaren op m'n telefoon
Fok!ken op je tabletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah, daarom lul je altijd zo krom.
Wat is tegenwoordig hip dan?
Ik heb daar niks aan. Wie heeft fok mob gemaakt? Jij?quote:
Nee, Slarioux.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb daar niks aan. Wie heeft fok mob gemaakt? Jij?
Ziet er wel een stuk beter uit dan het oude mobile layout. Toen had ik ook een stylus nodig om ergens op te klikken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een moderne telefoon krijg je nu de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 ipv de oranje.
Dat heeft hij niet slecht gedaan. ik heb die nieuwe layout!quote:
Dat klopt, pas een paar maandjes oud, die nieuwe layout toch? Die oranje ook nog op mijn moderne telefoon gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een moderne telefoon krijg je nu de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 ipv de oranje.
Ik heb de oranje weer op m'n ouwe Nokia 5800, die kon echt niet overweg met die nieuwequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, pas een paar maandjes oud, die nieuwe layout toch? Die oranje ook nog op mijn moderne telefoon gehad.
Wat geeft je telefoon als UA op http://livinginarnhem.com/stuff/info.phpquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de oude lay-out op mijn blackberry.
Ik heb hem op het moment niet bij de hand, maar ik zal eens een keer kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat geeft je telefoon als UA op http://livinginarnhem.com/stuff/info.php
Ok, kan je dat melden in [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 en zeggen dat je ook de nieuwe layout wil. Zo heb ik het voor de Nokia 5800 weer terug kunnen zetten naar de oranje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb hem op het moment niet bij de hand, maar ik zal eens een keer kijken.
Wodka!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb ontegenzeggelijk de behoefte raki te drinken.
Waarom niet?? Al duurt het nog wel ff denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag de Fabeltjeskrant maar niet afwacht
Keej, enjoy danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe ik al. Ow ja, ik moet "Inside Job" ook nog kijken
Gewoon doooooooorgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef remlof het volgende:
En Levenslied van gisteravond moet ik ook nog zien
Damn, deze nacht is veel te kort
Iquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
Eerst nog even het beste nummer van Sjors Snikkel.
Ja ik weet dat het een cover van Adamski is, maar deze versie is gewoon goed:
Ik ook wel hhor, al val ik meer op andere nrs.. Maar die man is gewoon een geniale zangerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef remlof het volgende:
Dit vind ik ook wel een lekker nummer van 'm, ook van het album Faith:
Mwah, die nieuwe single van 'm is gewoon kut, staat ergens achterin het vorige topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook wel hhor, al val ik meer op andere nrs.. Maar die man is gewoon een geniale zanger
Die ken ik niet.. Ik doel meer op:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, die nieuwe single van 'm is gewoon kut, staat ergens achterin het vorige topic.
Die is heel mooi jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:55 schreef remlof het volgende:
Ah, dit is 'm. Beste invulling van de Zendtijd voor Politieke Partijen, ever
Ik word er alleen wel heeeel triest vanquote:
Mjah, de beelden zijn ook heel goed gekozen erbij, fantastische clip.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word er alleen wel heeeel triest van
Sjors is gewoon een geniale zanger.. Punt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
Ik kijk/luister nu "As"
Meneer Snikkel is vooral erg goed in covers, blijkt
Coverzangerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sjors is gewoon een geniale zanger.. Punt.
Als je de cover beter zingt dan het origineel.. Die man heeft de beste stem op aardequote:
Ik luister elders al naar de "radio", maar bedanktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Dit is van een andere orde, maar vind ik ook heel mooi, vooral indien erg hard afgespeeld:
Dat is geen radiomuziek, je hoort het daar nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik luister elders al naar de "radio", maar bedankt
Ik luister naar een speciale "radio", waar ook Boudewijn de Groot en Bill Haley regelmatig voorbij komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is geen radiomuziek, je hoort het daar nooit
Ook mooi jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
Leave the bureau in the snow
Catch a tram to Onkel PO
Early evening ring around the moon
Slip in by the concierge
By the bikes and up the stairs
Snap the latch and creep into the room
You throw off your coat, pick up the post
And put a coffee on
Lie down on the bed, lay back your head
And smoke a cigarette
And listen to the radio
Listen to the radio
In the city late tonight
Double feature, black and white
"Bitter Tears" and "Taxi to the Klo"
Find a bar, avoid a fight
Show your papers, be polite
Walking home with nowhere else to go
You throw off your coat, pick up my note
Put another coffee on
Lie down on the bed, lay back your head
And smoke a cigarette
And listen to the radio
Listen to the radio
Atmospherics after dark
Noise and voices from the past
Across the dial from Moscow to Cologne:
Interference in the night
Thousand miles on either side
Stations fading into the unknown:
So throw off your coat, we'll butter some toast
And put a coffee on:
We'll lie down on the bed, lay back our heads
Smoke another cigarette
And listen to the radio
Listen to the radio
All night long...
Geschreven door Peter Gabriel trouwens
Zoals ik al zeiquote:
Te politiek nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
Swear allegiance to the flag
Whatever flag they offer
Never hint at what you really feel
Teach the children quietly
For some day sons and daughters
Will rise up and fight while we stood still
Nou zegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
The future teaches you to be alone
The present to be afraid and cold
So if I can shoot rabbits
Then I can shoot fascists
Bullets for your brain today
But we'll forget it all again
Nee, geniet lekker van je weekendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
Het kan nog erger hoor, maar dan moet ik echt gaan zoeken
Van mij hoeft dat niet hoorquote:
Ik voelde me al schuldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |