Jij ook al? Ik ben bezig, zo maar eens verder gaan in t cafe!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb ontegenzeggelijk de behoefte raki te drinken.
Nou, ik fok al jaren op m'n telefoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef mlg het volgende:
Ik ben nu wel progressief met zon tel, niet?
Ah, daarom lul je altijd zo krom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ik fok al jaren op m'n telefoon
Fok!ken op je tabletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah, daarom lul je altijd zo krom.
Wat is tegenwoordig hip dan?
Ik heb daar niks aan. Wie heeft fok mob gemaakt? Jij?quote:
Nee, Slarioux.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb daar niks aan. Wie heeft fok mob gemaakt? Jij?
Ziet er wel een stuk beter uit dan het oude mobile layout. Toen had ik ook een stylus nodig om ergens op te klikken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een moderne telefoon krijg je nu de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 ipv de oranje.
Dat heeft hij niet slecht gedaan. ik heb die nieuwe layout!quote:
Dat klopt, pas een paar maandjes oud, die nieuwe layout toch? Die oranje ook nog op mijn moderne telefoon gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een moderne telefoon krijg je nu de [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 ipv de oranje.
Ik heb de oranje weer op m'n ouwe Nokia 5800, die kon echt niet overweg met die nieuwequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, pas een paar maandjes oud, die nieuwe layout toch? Die oranje ook nog op mijn moderne telefoon gehad.
Wat geeft je telefoon als UA op http://livinginarnhem.com/stuff/info.phpquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de oude lay-out op mijn blackberry.
Ik heb hem op het moment niet bij de hand, maar ik zal eens een keer kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat geeft je telefoon als UA op http://livinginarnhem.com/stuff/info.php
Ok, kan je dat melden in [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16 en zeggen dat je ook de nieuwe layout wil. Zo heb ik het voor de Nokia 5800 weer terug kunnen zetten naar de oranje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb hem op het moment niet bij de hand, maar ik zal eens een keer kijken.
Wodka!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb ontegenzeggelijk de behoefte raki te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |