quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lau
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Guido zegt tegen Gerard. Oude biljonair.
Zou Guido gedrukt hebben op Karim om hemm zo geld te geven en dat karim op Gerard gaat stemmen omdat Guido het gunt aan Karim?
arm kind, laat ze meteen preventief botoxenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
Ze denken dat Jo als eerste kinderen krijgt. Lijkt me ook een goed plan, met die vriend waar ze niks mee kan.
Ik ben bang dat ze personen gezocht hebben die al ingeschreven staan bij een castingbureau en daarom dat ze Gerard wel ok vonden.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al zou ik al mijn fakking kleren in moeten leveren, ik onderga het niet
Daarom reageer ik zo weinig heb twee franse bootwerkers voeten onder handen...maar mijn streams doen het!quote:
Ik weet niet of mijn persoonlijke kriebelslaaf dat wel okay vind...... Hmz, vast wel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou bijna met je gaan lunchkriebelen!
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
En ik ben die etalagepop van een Maik ook wel zat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Daarom reageer ik zo weinig heb twee franse bootwerkers voeten onder handen...maar mijn streams doen het!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!
das niet waar bommiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn persoonlijke kriebelslaaf dat wel okay vind...... Hmz, vast wel...
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
Ze denken dat Jo als eerste kinderen krijgt. Lijkt me ook een goed plan, met die vriend waar ze niks mee kan.
jawelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
das niet waar bommie
En daar trap ik neit meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |