Omdat hij zo bang is om genomineerd te worden misschien? Hij heeft het meeste geld en geen geheim.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Waarom zou Guido dat idd doen ja?
Geld verliezen ipv er bij krijgen? Ik kan me niet voorstellen dat hij ZO dol is op Karim. Zo dik waren ze nooit. Hoewel, die heeft hem laatst wel een goeie peptalk in de tuin gegeven toen hij het zo moeilijk (huillie) had. Maar dan nog geloof ik nooit dat hij het zomaar doet omdat hij hem aardig vindt.
Ze zei echt Annie pakje, kijk maar terug!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Annie pakje?? Nee ze zei matroospakje
Ja logisch toch. Daarom douchen al de dames ook in bikini, dan zie je ook bepaalde correcties niet. Wat een geheimenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook gehoord of in een cos gelezen. Joanna dacht toch dat Gerard zijn haren altijd achter zijn oren deed zodat iemand de littekens van zijn facelift zou kunnen zien?
Waarom heeft Guido in dat geval iets goed te maken met Karim?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
karim kon niet drukken op guido afgelopen week das weggegeven aan servio dus dit wordt de goedmaker
O ja. dat was ik ook nog even vergeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
karim kon niet drukken op guido afgelopen week das weggegeven aan servio dus dit wordt de goedmaker
kloptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zei echt Annie pakje, kijk maar terug!
Mannen nomineren elkaar niet, dus nominaties lijkt me niet de redenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat hij zo bang is om genomineerd te worden misschien? Hij heeft het meeste geld en geen geheim.
Ja dat is best wel jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het is sowieso een groot intrige in dat huis
Klopt geen fuck van! Was echt een pakje wat madonna aanhad en gestolen van Lizzy Duck! Dat weet iedereen hier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zei echt Annie pakje, kijk maar terug!
Guido heeft aangegeven wel op anderen te willen drukken om zo die gene geld te geven en die dan kan drukken. Gerard heeft aangegeven dat hij of Karim zijn geheim mogen raden(tenminste dat gunde).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Geld verliezen ipv er bij krijgen? Ik kan me niet voorstellen dat hij ZO dol is op Karim. Zo dik waren ze nooit. Hoewel, die heeft hem laatst wel een goeie peptalk in de tuin gegeven toen hij het zo moeilijk (huillie) had. Maar dan nog geloof ik nooit dat hij het zomaar doet omdat hij hem aardig vindt.
Hij heeft niet zo veel aan zoveel geld en Karim wil zo graag het geld hebben dat hij het hem wil geven. Hij hoopt er natuurlijk zelf ook goodwill mee te kweken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
EENSCHquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
ik word ziek van Falex! en L trouwens ook pffff
Omdat Guido besloot dat Laura het aan Servio mocht vertellen. Guido wilde het niet meer doen. nep stel spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heeft Guido in dat geval iets goed te maken met Karim?
Dan zou Servio iets met Karim goed moeten maken, toch?
Misscchien omdat Karim aan heeft gegeven dat hij graag Gerard's geheim wil raden? ging toen wel om huwelijk Gerard/sofia, maar misschien gunt hij hem dat gewoon.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ja maar Guido zei toch te weten wat gerard zijn geheim is, die wending richting Karim begrijp ik dus niet.
ging allemaal in overleg met mo en karimquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heeft Guido in dat geval iets goed te maken met Karim?
Dan zou Servio iets met Karim goed moeten maken, toch?
dat eeuwige stokkie ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
ik word ziek van Falex! en L trouwens ook pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |