Karim is echt niet meer zeker van Miljonair na afgelopen week!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Chuckster het volgende:
Natuurlijk, hij geeft Karim 2500, dan kan Karim ook weer drukken
zou wel mooi zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
yeps denk het ook die gaat karim matsen zodat die op gerard kan drukken
Waarom zou die dat willen doen? Om beter in de groep te liggen of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
yeps denk het ook die gaat karim matsen zodat die op gerard kan drukken
Hoezo, hij zat al steeds opmerkingen te maken dat Gerard genoeg geld had.quote:
ja, dat had ik ook gehoord of in een cos gelezen. Joanna dacht toch dat Gerard zijn haren altijd achter zijn oren deed zodat niemand de littekens van zijn facelift zou kunnen zien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Er loopt ook weer een lijntje voor gerard richting plastisch chirurgie 200 miljoen% facking zeker
Hij heeft al zoveel geld, en mensen kunnen zn kluis niet kraken dus meer kans om genomineerd te wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef minzo het volgende:
[..]
Waarom zou die dat willen doen? Om beter in de groep te liggen of wat?
hahaha dat is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje Joanna nu, en probeer je tegen jezelf te beschermen!
poetse bitch!quote:
Hij heeft voor karim gedruktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoezo, hij zat al steeds opmerkingen te maken dat Gerard genoeg geld had.
Zei letterlijk volgens mij ben jij miljonair.
Ik vrees dat hij het goed heeft.
Hij probeerde ook weddenschappen met Gerard af te sluiten van 1000 euro en zei je kan dat best betalen
Het is sowieso een groot intrige in dat huisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef minzo het volgende:
[..]
Hij gaat Karim matsenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Day het volgende:
Voor Karim? Ik dacht dat hij voor Gerard ging!
karim kon niet drukken op guido afgelopen week das weggegeven aan servio dus dit wordt de goedmakerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef minzo het volgende:
[..]
Omdat hij vandaag tegen iemand zei dat hij dacht dat hij plastic chirug wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoezo, hij zat al steeds opmerkingen te maken dat Gerard genoeg geld had.
Zei letterlijk volgens mij ben jij miljonair.
Ik vrees dat hij het goed heeft.
Hij probeerde ook weddenschappen met Gerard af te sluiten van 1000 euro en zei je kan dat best betalen
jammer, want volgens mij zattie wel goed op grad!quote:
Goodwill kweken, kluis wat legen, bedanken voor de steun en een extra maatje in het spel. Voldoende redenen lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Waarom zou Guido dat idd doen ja?
Geld verliezen ipv er bij krijgen? Ik kan me niet voorstellen dat hij ZO dol is op Karim. Zo dik waren ze nooit. Hoewel, die heeft hem laatst wel een goeie peptalk in de tuin gegeven toen hij het zo moeilijk (huillie) had. Maar dan nog geloof ik nooit dat hij het zomaar doet omdat hij hem aardig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |