Ze vindt het idd maar al te leuk, die aandacht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waarom blijft laura er steeds naartoe gaan, (dan zal ze het wel lekker vinden)
Juist ze mengt zich nooit in een gesprek, of voor een halve zin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zich nooit bemoeit met iemand dus het komt er onnatuurlijk uit
O shoot. Ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
1000 van de triatlon, 500 die hij samen met Aafke (?) had verdiend afgelopen nacht.
En dan had hij nog een beetje over dus als het goed is. Maar met 2100 kan hij nog steeds niet voor een geheim drukken.
Hij heeft met (groeps)opdrachten weer wat geld binnengeharkt. Weer niet precies hoeveel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? Dan vind ik het toch wel een vage actie. Ik dacht dat karim geen geld had.
Guido zei het geheim van gerard te weten, en ze hebben een weddenschap tot morgen, als guido het raadt krijgt hij 300 euro van Gerard, zo niet dan gerard van Guido.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef Arcee het volgende:
Guido zou toch het geheim van Gerard raden als hij weer geld had? Of doet/kan hij dat dinsdag pas?
Ze ziet in Gerard een sterke speler, als zij als een slet met Alex optrekt heeft ze een grote kans dat 2 mannen iig. niet op haar zullen stemmen, goedkoop, maar wel slimquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waarom blijft laura er steeds naartoe gaan, (dan zal ze het wel lekker vinden)
En dan nu twee duimpjes omhoog voor Guido voor deze aktie... kom op je kan hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. (Daar was ik toen nogal pissig over![]()
Omdat ze daarna wel gewoon klef bleven doen, hadden ze het nog wel even kunnen volhouden).
Ja, dus waarom drukt hij dan niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Guido zei het geheim van gerard te weten, en ze hebben een weddenschap tot morgen, als guido het raadt krijgt hij 300 euro van Gerard, zo niet dan gerard van Guido.
En dat dit ook haar nieuwe verhaal lijn is. Dit levert stemmen op. Ze wist ook dat het nep verhaal met Guido stemmen opleverden. Hoorde ze daar toen over praten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze ziet in Gerard een sterke speler, als zij als een slet met Alex optrekt heeft ze een grote kans dat 2 mannen iig. niet op haar zullen stemmen, goedkoop, maar wel slim
Jij bent fan he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Flow3r het volgende:
ik heb streamsssssssssssssss![]()
en wat zien ik? Laura en Guido
Fijn he speciaal voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk omdat hij het Karim gunt om gerards geheim te raden.quote:
jammer dat er geen houtworm in zitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef wildstar het volgende:
Juist ze mengt zich nooit in een gesprek, of voor een halve zin.
De meiden beginnen ook nooit tegen haar te praten tenzij er echt niemand in de kamer is.
Laura is eigenlijk een verplaatsbaar meubelstuk in het huis.
Dat met zichzelf rondzeult
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het Karim gunt om gerards geheim te raden.
mwah vond er een hoop herhaling van de live show in zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik vond de uitzending van vanavond best ok.
Een bijzettafeltje op hoge potenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef wildstar het volgende:
De meiden beginnen ook nooit tegen haar te praten tenzij er echt niemand in de kamer is.
jammer dat er geen houtworm in zit
en als ik het goed begrijp wil ook Gerard dat Karim zijn geheim raad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het Karim gunt om gerards geheim te raden.
Maar hij heeft een weddenschap lopen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef happyme28 het volgende:
Hij heeft op dit moment niets aan meer geld in zijn kluis.
Heeeeeee jij ook weer blij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Flow3r het volgende:
jammer dat er geen houtworm in zit[/quote]quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef wildstar het volgende:
I think soquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef itsme het volgende:
[..]
voor Gerard? Daar gaat dan het plannetje van de 3 heren.
Heb dat zelf niet gehoord, maar begrijp uit de reacties hier van wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
en als ik het goed begrijp wil ook Gerard dat Karim zijn geheim raad?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
[..]
jammer dat er geen houtworm in zit
ikheb echt het idee dat jij de hele dag boos bent met die avatarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heb dat zelf niet gehoord, maar begrijp uit de reacties hier van wel?
de stem heeft het te druk met al die drukkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef RobbieBoy het volgende:
waar blijven alle missie's? licht het aan mij, of valt het met "al die missie's" wel mee?
ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikheb echt het idee dat jij de hele dag boos bent met die avatar
quote:
nee nog steeds nietquote:zo dan
oke, dus de STEM heeft een missie, ipv de bewoners? Jaaahooor weer sirenequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de stem heeft het te druk met al die drukkers
Yep, u bent een held!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat krijgen we nu
alle streams, dus ook IE only streams, werken weer in alle browsers
Ik vind het een ráre actie, ik denk dat er een addertje (of twee) onder het gras zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nu twee duimpjes omhoog voor Guido voor deze aktie... kom op je kan het
frankrijk ver genoegquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef versabommie het volgende:
Nou .. de KvdW gaat ook wel 4 dagen dicht.. die zijn oververmoeid nu natuurlijk
Zodra mijn pc terug is, zal ik 't aanpassen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikheb echt het idee dat jij de hele dag boos bent met die avatar
De Knopf moet even een break hebben na vanavondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef versabommie het volgende:
jou feestje!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoe moet ik mijn menu's nu noemen?
Menu voor Internet Explorer
Menu voor overige browsers
NEE, gewoon NEE!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
menu voor verslaafdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat hij zegt.. Jij staat voor PMS x honderd miljoen miljard! De pissige ava die jij hebt zou Joanna willen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Zodra mijn pc terug is, zal ik 't aanpassen.
je bent geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat krijgen we nu
alle streams, dus ook IE only streams, werken weer in alle browsers
En bij jou vraag ik me continu af wat er onder die lederhose zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hij zegt.. Jij staat voor PMS x honderd miljoen miljard! De pissige ava die jij hebt zou Joanna willen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |