quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het Karim gunt om gerards geheim te raden.
mwah vond er een hoop herhaling van de live show in zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik vond de uitzending van vanavond best ok.
Een bijzettafeltje op hoge potenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef wildstar het volgende:
Juist ze mengt zich nooit in een gesprek, of voor een halve zin.
De meiden beginnen ook nooit tegen haar te praten tenzij er echt niemand in de kamer is.
Laura is eigenlijk een verplaatsbaar meubelstuk in het huis.
Dat met zichzelf rondzeult
jammer dat er geen houtworm in zit
en als ik het goed begrijp wil ook Gerard dat Karim zijn geheim raad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het Karim gunt om gerards geheim te raden.
Maar hij heeft een weddenschap lopen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef happyme28 het volgende:
Hij heeft op dit moment niets aan meer geld in zijn kluis.
Heeeeeee jij ook weer blij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Flow3r het volgende:
ik heb streamsssssssssssssss![]()
en wat zien ik? Laura en Guido
jammer dat er geen houtworm in zit[/quote]quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef wildstar het volgende:
Juist ze mengt zich nooit in een gesprek, of voor een halve zin.
De meiden beginnen ook nooit tegen haar te praten tenzij er echt niemand in de kamer is.
Laura is eigenlijk een verplaatsbaar meubelstuk in het huis.
Dat met zichzelf rondzeult
I think soquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef itsme het volgende:
[..]
voor Gerard? Daar gaat dan het plannetje van de 3 heren.
Heb dat zelf niet gehoord, maar begrijp uit de reacties hier van wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
en als ik het goed begrijp wil ook Gerard dat Karim zijn geheim raad?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
[..]
jammer dat er geen houtworm in zit
ikheb echt het idee dat jij de hele dag boos bent met die avatarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heb dat zelf niet gehoord, maar begrijp uit de reacties hier van wel?
de stem heeft het te druk met al die drukkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef RobbieBoy het volgende:
waar blijven alle missie's? licht het aan mij, of valt het met "al die missie's" wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |