Maar hij houdt niet van onderdanig zijnquote:
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragen
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Tally het volgende:
Ik vind die buikbanden zo ergIk heb er een aantal gekregen maar trek ze eigenlijk alleen onder mijn shirt aan
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
baby'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Me even laten knijpen om wakker te worden heeft ook geen zin dan zeker
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Baby on board'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpen
Idd ja.. Gelukkig heb ik alleen effen of met een bloemetjes print ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.
Maar die dingen zoals: 50% mama 50% papa 100% ik vind ik wel heul erg
Wil ik ook best maar dat helpt zeker nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.
quote:
Bij de juiste vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hij houdt niet van onderdanig zijn
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragen
Goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oef, gedurfdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?
Ik blijf vooral stille hoop houden...quote:
Ik nietquote:
En een beschilderde buik?quote:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf vooral stille hoop houden...
Minstens drie keer iemand aansprekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Bij de juiste vrouw
[..]
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bron
Dat is echt het toppunt van sneuquote:
Niet onbedekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |