Voor het station gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, de centrumkant is de achterkant voor mij![]()
Daar waar je altijd staat, Trev
De fles moest leeg, dus hij is iets groter geworden dan verwacht. Driekwart dood dusquote:
Daar gaat de trein van Trev niet anders om rijdenquote:
Dat is nog net niet helemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De fles moest leeg, dus hij is iets groter geworden dan verwacht. Driekwart dood dus
Trev vermaakt zich wel op het stationquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar gaat de trein van Trev niet anders om rijden
R'dam k*tstad. Maar weet een beetje de weg, anders heb een tommy.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken je de weg in Rotterdam ook een beetje?
En ga je high tea-en?
Zwolle cs is niet zo interessant dat ik me daar 45 min ga vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trev vermaakt zich wel op het station
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
R'dam k*tstad. Maar weet een beetje de weg, anders heb een tommy.
En al vaker gezegd ben op de high tea
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zwolle cs is niet zo interessant dat ik me daar 45 min ga vermaken
gewoon koppie thee drinken in het restaurantje daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zwolle cs is niet zo interessant dat ik me daar 45 min ga vermaken
Ik vind Rotterdam ook niets, maar ja, ik woon er nou eenmaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
R'dam k*tstad. Maar weet een beetje de weg, anders heb een tommy.
En al vaker gezegd ben op de high tea
we gaan allemaal heel boos naar jullie kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
wordt de niet-hi-tea ploeg nog wel liefdevol ontvangen morgen om 18:00 of zijn we buitenstaanders
Rotterdam is voor mij wel een flink end omrijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zeg je nou dat je Toek en Muck om 13:15 ophaalt bij hun voor de deur?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we gaan allemaal heel boos naar jullie kijken![]()
kijk:
Oh, Leiden danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij wel een flink end omrijden.
dan gaan wij gewoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we gaan allemaal heel boos naar jullie kijken![]()
kijk:
En vanaf Leiden CS?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan goed afspreken waar op te halen. Zijn veel wegen in onderhoud dus kan niet makkelijk bij CS komen.quote:
Dan neem ik wel een warme chocolademelkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon koppie thee drinken in het restaurantje daar
Anders zou jij ze in Leiden kunnen ophalen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Topless is okee, maar volledig naakt doen we nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik zit even over jullie te onderhandelen hoor
toek topless?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Topless is okee, maar volledig naakt doen we niet
Credits moeten naar MissMSXquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
Googler maps is Traag![]()
Ja goed plan Wisky
Nog genoeg ruimte overquote:
TopGear aan het kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is mijn reisgenoot eigenlijk???
Of issie nog het plafond aan het witten
Zie je? Dreigen helpt altijdquote:
Is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, Trev, als jij om 11:15 op het station bent, dan ben ik er om 11:45
ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tofquote:
geweldigquote:
Vanaf station Leiden tot aan afslag Noordwijk is ongeveer 10 minuten tot een kwartier, dus het kan wel kloppenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
google zegt ook 20 minuten van leiden naar noordwijk
Als je eerder op het station bent stuur dan maar even een smsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Sol, laat maar, ik sta al eerder op
Ach gossiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Top Gear kijken dus, nu even reclamequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is mijn reisgenoot eigenlijk???
Of issie nog het plafond aan het witten
Oh? Dus niemand hoeft een liftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |