Geen handige nee. HELAASquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iets van een bushalte of station bij jou in de buurt?
je komt toch helemaal niet in de buurt van Amsterdam?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, zoiets![]()
zal ik smssen als we weg rijden en als we bij Amsterdam zijn ofzo?
Jawelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
je komt toch helemaal niet in de buurt van Amsterdam?
Als het even kan 3 maand van te voren in 3 foutquote:
Maar wel eentje waar friemel met de auto kan komen?quote:
Dat dacht ik eerst ook.. dus ik keek net maar het is waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
je komt toch helemaal niet in de buurt van Amsterdam?
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook.. dus ik keek net maar het is waar
Nee naar Leiden, ST woont in Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Amsterdam? Vanuit ST en als je naar Toek en Muck wilt?? HUH???
NEE. Nou ja, theoretisch wel, maar praktisch niet als je de weg ter plaatse niet kent én op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het even kan 3 maand van te voren in 3 fout
[..]
Maar wel eentje waar friemel met de auto kan komen?
dat lijkt mij hartstikke om, maar het zal welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee naar Leiden, ST woont in Zwolle
Via Adam zuid is het kennelijk het snelst
Wat ben jij allemaal moeilijk aan het doen dan? Je bent in 10 minuten in Leiden en er gaat een bus naar Noordwijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Amsterdam? Vanuit ST en als je naar Toek en Muck wilt?? HUH???
Mij dus ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat lijkt mij hartstikke om, maar het zal wel
Komen Toek en Muck naar Leiden?? Ok, DAN snap ik het welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens google is dat 1 minuut sneller jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij ook, tenzij jullie in Leiden worden opgepiktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat lijkt mij hartstikke om, maar het zal wel
Kusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik noemde expres geen plaatsnamen
Zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens google is dat 1 minuut sneller ja
je kan beter via amersfoort utrecht
dat is 1 uur en 43 minuten en minder km's
Zwolle is ook zo kleinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komen Toek en Muck naar Leiden?? Ok, DAN snap ik het wel![]()
En ik noemde expres geen plaatsnamen
Maar dus wel meer tijd, we zien morgen welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens google is dat 1 minuut sneller ja
je kan beter via amersfoort utrecht
dat is 1 uur en 43 minuten en minder km's
Ja, zit inmiddels al te overwegen om naar Leiden te gaan.. Maar ook DAT station ligt niet zo makkelijk als je de weg niet kent.. En ik wil echt niet met de bus. EN het is heel ongezellig om alleen te reizenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal moeilijk aan het doen dan? Je bent in 10 minuten in Leiden en er gaat een bus naar Noordwijk
Iets met tomtom die het wel weetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zit inmiddels al te overwegen om naar Leiden te gaan.. Maar ook DAT station ligt niet zo makkelijk als je de weg niet kent.. En ik wil echt niet met de bus. EN het is heel ongezellig om alleen te reizen
Zonder jou nog wel!quote:
Heb ik voor niks zitten PM-en?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zit inmiddels al te overwegen om naar Leiden te gaan.. Maar ook DAT station ligt niet zo makkelijk als je de weg niet kent.. En ik wil echt niet met de bus. EN het is heel ongezellig om alleen te reizen
Ik ben aan het bowlenquote:
Weekend, dus JAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
To baco or not to baco. That's the question
Nou ja, het is op zich wel handig om een tijd te hebben, we moeten ook nog naar Leiden toe namelijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel meer tijd, we zien morgen welhet komt helemaal goed
alleen wel crap 100 bij utrecht
het is fokking 1 minuutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel meer tijd, we zien morgen welhet komt helemaal goed
alleen wel crap 100 bij utrecht
Ik reis het eerste stuk ook alleen. Niet zeuren en gewoon gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WB Koenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
Wat is dat nu Whisk, problemen morgen
Zeker nietquote:
Ik haat jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt morgen wel goed hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is fokking 1 minuutmeer tijd en het scheelt 10 km
[..]
Ik reis het eerste stuk ook alleen. Niet zeuren en gewoon gaan
Oew, bowlenquote:
Overleg anders met hem even wat hij handig vind en kijk dan verderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
![]()
Ik probeer gewoon voor friem iets te verzinnen wat zo makkelijk mogelijk is..
Ik ben niet bang, ik zeg alleen dat ik vind dat je zo loopt te miepen over 1 minuutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt morgen wel goed hoor, wees maar niet bang![]()
Ik heb er al een op en die hakte er inquote:
Koenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
Wat is dat nu Whisk, problemen morgen
Mijn oplossing is echt simpel. Zeker met TomTomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
![]()
Ik probeer gewoon voor friem iets te verzinnen wat zo makkelijk mogelijk is..
Whoa nog 1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er al een op en die hakte er in
Die is er nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik zeg alleen dat ik vind dat je zo loopt te miepen over 1 minuut
Ik hou mijn mond welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is er nietmaar iets met niet mijn auto
Solquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |