Tsja, handige opstapplek (waar zowel friem als ik ik makkelijk en snel kunnen komen) lijkt wat lastiger dan ik dachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
Wat is dat nu Whisk, problemen morgen
Dan ga ik doodquote:
Gewoon even met Friemel overleggen wat hij wil en dan verder kijken, kan je beter nu niet druk om gaan makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, handige opstapplek (waar zowel friem als ik ik makkelijk en snel kunnen komen) lijkt wat lastiger dan ik dacht![]()
Maar MissMSX is heel lief heeel erg aan het meedenken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, handige opstapplek (waar zowel friem als ik ik makkelijk en snel kunnen komen) lijkt wat lastiger dan ik dacht![]()
Ik heb het voorgelegd, en het zou mij ook prima uitkomen, dus ik hoop dat hij akkoord gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn oplossing is echt simpel. Zeker met TomTom
Google wil mij ook over Amsterdam jagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens google is dat 1 minuut sneller ja
je kan beter via amersfoort utrecht
dat is 1 uur en 43 minuten en minder km's
hmmhmmm was toch bijna makkelijker om met Bar mee te rijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
verder kijken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Google wil mij ook over Amsterdam jagen![]()
.
Ik denk dat ik gewoon, ouderwets op mijn eigen richtingsgevoel vertrouw en over Affa knal.
Ik denk A 50, A 12, N 11 en dan krom door leiden naar noordwijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik denk dat ik gewoon, ouderwets op mijn eigen richtingsgevoel vertrouw en over Affa knal.
Richtting R'damquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
waar komt Friemel eigenlijk vandaan Whisk?
Dan kan en gaat veel snellerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
google zegt ook 20 minuten van leiden naar noordwijk
ligt er sterk vanaf waar in Leiden of je dat redtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
Met de auto kan dat kloppenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
Dus via utrecht rijden? Oke is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus ehm...Utrecht Leiden Noordwijk, 13:45 in Leiden, daarna een keer in Noordwijk
CS in leidenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er sterk vanaf waar in Leiden of je dat redt
Sowieso wil Google mij de hele A2 af laten rijden. Nou, NO FUCKING WAY, geen haar aan mijn hoofd die eraaan denkt om ook maar één meter meer dan strikt noodzakelijk over die kloteweg te rijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verder kijken dan je neus lang is
Affa??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dan zijn we volgens google om 5 over 2 in noordwijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus ehm...Utrecht Leiden Noordwijk, 13:45 in Leiden, daarna een keer in Noordwijk
halve dan? Ga ik half doodquote:
Ja, maar die zat vol. Nu niet meer, maar toen welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmmm was toch bijna makkelijker om met Bar mee te rijden
Jep.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk A 50, A 12, N 11 en dan krom door leiden naar noordwijk
Oh noess dat is te laat hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we volgens google om 5 over 2 in noordwijk
Weet ik veel, ik rij de Tomtom altijd achterna...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus via utrecht rijden? Oke is goed
[..]
CS in leiden
Anders krijgt hij met mij te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het voorgelegd, en het zou mij ook prima uitkomen, dus ik hoop dat hij akkoord gaat
Alphen ad Rijn.quote:
Dat ligt volgens mij meer aan verkeerslichten, ander verkeer en rechtervoetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we volgens google om 5 over 2 in noordwijk
's zaterdags ben je zo leiden uit als je de route weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij meer aan verkeerslichten, ander verkeer en rechtervoet
Ik neem aan in Zwolle ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik rij de Tomtom altijd achterna...
Trouwens, Leiden wel aan de achterkant van het station
ik zal er geen minuut minder om slapenquote:
Ja maar hallo ... 5 minuten minder knuffelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal er geen minuut minder om slapen
Eerder je nest uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nou schiet ik in de stress, we moeten OOK nog de parkeervergunning halen, omrijden voor de parkeerplaats en dan nog 10 minuten teruglopen!
Mijn leven heeft geen zin meer
weet jij die?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
's zaterdags ben je zo leiden uit als je de route weet.
ook bestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet jij die?
haal toek en muck dan even op, wil je
Ik woon naast Leiden, dus ja weet de routequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet jij die?
haal toek en muck dan even op, wil je
als je de route niet weet kan je in Leiden altijd klemrijden. Klotestad wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
's zaterdags ben je zo leiden uit als je de route weet.
Nee, de centrumkant is de achterkant voor mijquote:
Ken je de weg in Rotterdam ook een beetje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik woon naast Leiden, dus ja weet de route
Ophalen kan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |