De Japanse zijn weggespoeld...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoax, wokrestaurants zijn Chinees.
Ben nu een beetje zielig, maar vind niemand deze leuk?quote:
Uhmmmm, nee want snap hem niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben nu een beetje zielig, maar vind niemand deze leuk?
No offense, maar een beetje vergezocht misschien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Liedje van alphaville. Big in Japan.. Tsunami is ook big.
en ook nog eastern shore.
Ik snapte hem maar ik vond hem niet zo grappig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Liedje van alphaville. Big in Japan.. Tsunami is ook big.
en ook nog eastern shore.
Toen was ik -8quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tijdens het EK in 1988 was ik 7.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:34 schreef GizartFRL het volgende:
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
#@(%*&@#$(%^@#$(%
Oeps.
Dat voorkomt heel wat gezeurquote:
En DAT is weer nog niks vergeleken met een weeralarm van het KNMI!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
is nog niets vergeleken met een tsunami waarschuwing
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, in Japan kernafvallen ze een weekje later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De glazenwasser is ladderzat.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef von_Preussen het volgende:
Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Fapquote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef ukga het volgende:
twee dikke japanse tieten voor je topic Ludo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
maakt niet uit hij was toch niet grappig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:34 schreef GizartFRL het volgende:
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
[Shift] FUND
#@(%*&@#$(%^@#$(%
Oeps.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef ukga het volgende:
BETER EEN SCHEUR IN JAPAN
DAN JAPAN IN JE SCHEUR !!!!!!!!!!
Ja kwam ik net ook achter..quote:
Whehehequote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Jetskemets het volgende:
[..]
Ja kwam ik net ook achter..
In ieder geval, je zag allemaal jappen in zo'n hamsterdinges op het water drijven:P
Hoppa: http://pixdaus.com/single.php?id=14729
Ze zijn er nog in overvloedquote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Wolve000 het volgende:
De tsunami aan grappen is ondertussen wel een beetje weggezakt geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom zijn chinezen geel?Waardoor krijgen ze weer een normale kleur ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waardoor krijgen ze weer een normale kleur ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Waardoor krijgen ze weer een normale kleur ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GVD man moet gaan fappen nu!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef ukga het volgende:
twee dikke japanse tieten voor je topic Ludo
[ afbeelding ]
[..]
Waardoor krijgen ze weer een normale kleur ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen/middag/avond/nacht
quote:Cliniclowns on Tour brengen humor in rampgebieden
'Dan tover ik een ballon vanachter een opgezwollen lijk'
De Cliniclowns beginnen medio 2011 aan hun eerste wereldwijde tour Laughing Against the Pain. De precieze tourdata zijn afhankelijk van eventuele rampen en oorlogen. De organiserende stichting Cliniclowns on Tour werd opgericht nadat cliniclown Edgar Kreukel de verschrikkingen van de aardbeving in Haïti op TV zag. Ik zat naar de televisie te kijken en zag alleen maar huilende mensen en ik dacht: dat moet toch vrolijker kunnen?
Al gauw wist Kreukel een team van gelijkgezinde clowns op te trommelen. Ze reisden af naar Pakistan en daarmee was de stichting geboren. Het idee is simpel: de Cliniclowns on Tour passen hun voorstellingen aan aan de thematiek van het rampgebied. Mensen moeten zich wel kunnen inleven in de grappen natuurlijk. Het is jammer dat er al een tijd geen grote catastrofe zoals die tsunami is geweest, want daar kun je zulke leuke dingen mee doen! Dan tover ik bijvoorbeeld een ballon van achter een opgezwollen lijk tevoorschijn, nou, dan moet je die gezichtjes eens zien oplichten!
Kreukel heeft zich gewapend tegen eventuele kritiek. Nederlanders hebben natuurlijk een lange traditie in het sturen van geld, artsen en hulpgoederen. Je hoort mij ook niet zeggen dat we daarmee op moeten houden. Maar er is véél te weinig aandacht voor niet-fysieke aspecten. Kreukel vindt het een schande dat er niet meer aandacht is voor de rol van lachen bij het oplossen van posttraumatische stresssymdromen. Je kunt zo veel later leed voorkomen door er vroeg bij te zijn. Kreukel heeft bij de VN helaas nog niet de handen op elkaar gekregen voor zijn doelstelling om een stukje humor in de herziene Milleniumdoelstellingen te verwerken.
Over de mogelijke werkgebieden kan Kreukel nog slechts met natte vingerwerk iets zeggen. Nieuw-Zeeland zal gedateerd zijn tegen de tijd dat we starten, maar misschien is Libië een leuk beginnetje. De clown is blij met zijn geesteskind, maar neemt het zichzelf kwalijk dat hij het niet eerder bedacht. Als wij in 2001 al hadden bestaan, had de war on terror een stuk vrolijker gezicht gekend.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben niet uit op een discussie, maar ik vind het wel sneu dat hier grappen over worden gemaakt.
Lekker veilig, achter je PC'tje grappen maken over tsunami's en aardbevingen waar duizenden mensen aan overleden zijn en waar mensen hun huizen kwijt zijn, waar mensen trauma's van hebben enzovoort. Dapper vind ik het
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben niet uit op een discussie, maar ik vind het wel sneu dat hier grappen over worden gemaakt.
Lekker veilig, achter je PC'tje grappen maken over tsunami's en aardbevingen waar duizenden mensen aan overleden zijn en waar mensen hun huizen kwijt zijn, waar mensen trauma's van hebben enzovoort. Dapper vind ik het
MOEILIJK HÉ?? LEZEN IS MOEILIJK??? OFNIET SOMS??quote:Als je niet tegen dit topic kan, blijf dan weg en ga geen discussie starten
Reageer dan ook gewoon niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
MOEILIJK HÉ?? LEZEN IS MOEILIJK??? OFNIET SOMS??
that's life dude, deal with it. niemand geeft om een moraal ridder.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
"Moraal ridder"quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef ramakandra het volgende:
[..]
that's life dude, deal with it. niemand geeft om een moraal ridder.
Mongool. Blijf dan ook weg. Humor maakt t leven. Dat jij zo zuur bent boeit ons niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Het werd altijd al gewoon door water gekoeld, maar ironisch is het zekerquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef Operc het volgende:
De beste humor was toch die van de Japanners zelf (al hadden ze het waarschijnlijk niet door).
Aardbeving, tsunami, vulkaan die actief wordt en dan stopt de koeling van een kerncentrale ermee.
Japanse oplossing: Koelen met zeewater.
Ja dat hebben ze nu toch genoeg in de buurt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Wallie de walrus is de veroorzaker : O
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
Klop! Klop!
Wie is daar?
Tsu.
Tsu Wie?
Tsu namiIIIII!!
waarom engels?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef R.. het volgende:
My japanse girlfriend broke up with me, luckily there are enough in the sea.
Werner de Walrusquote:Op maandag 14 maart 2011 13:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Wallie de walrus is de veroorzaker : O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |