Ik zie 2 pleonasmen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
rot gewoon op met je stomme topics, achterlijke mongool
Ik baal er ook van. Story of my lifequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Poepoog het volgende:
Net niet slecht genoeg voor een lange ban, jammer.
Ik zou van hem gaan scheidenquote:
Heb je het tegen Jezus persoonlijk.quote:
O.k. Ik geef het op.quote:
Ik vind deze tamelijk briljant.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het tegen Jezus persoonlijk.
Die heeft maar één kruis gezien in m'n leven.
Maar hang me er niet aan op.
inderdaad, waardeloze woordspeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind deze tamelijk briljant.
Kunnen de meningen over verschillen.
Ja zonde dat hiuj die woorden verspeelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, waardeloze woordspeling.
De Japanse zijn weggespoeld...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoax, wokrestaurants zijn Chinees.
Wat begrijp je niet aan Ja pan ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoax, wokrestaurants zijn Chinees.
R&P is hier naast.quote:
In Japan gaan ze misschien Jodiumpillen uitdelen omdat deze werken tegen de radioactieve shit die uit die kenrreactor komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef Taartjeh het volgende:
Tong kom eens met een leuk grapje!
Ik snap deze niet eens en dat komt omdat hij gewoon niet grappig is!
Nog steeds vind ik het niet lollig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
In Japan gaan ze misschien Jodiumpillen uitdelen omdat deze werken tegen de radioactieve shit die uit die kenrreactor komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |