Ik zie 2 pleonasmen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
rot gewoon op met je stomme topics, achterlijke mongool
Ik baal er ook van. Story of my lifequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Poepoog het volgende:
Net niet slecht genoeg voor een lange ban, jammer.
Ik zou van hem gaan scheidenquote:
Heb je het tegen Jezus persoonlijk.quote:
O.k. Ik geef het op.quote:
Ik vind deze tamelijk briljant.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het tegen Jezus persoonlijk.
Die heeft maar één kruis gezien in m'n leven.
Maar hang me er niet aan op.
inderdaad, waardeloze woordspeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind deze tamelijk briljant.
Kunnen de meningen over verschillen.
Ja zonde dat hiuj die woorden verspeelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, waardeloze woordspeling.
De Japanse zijn weggespoeld...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoax, wokrestaurants zijn Chinees.
Wat begrijp je niet aan Ja pan ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoax, wokrestaurants zijn Chinees.
R&P is hier naast.quote:
In Japan gaan ze misschien Jodiumpillen uitdelen omdat deze werken tegen de radioactieve shit die uit die kenrreactor komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef Taartjeh het volgende:
Tong kom eens met een leuk grapje!
Ik snap deze niet eens en dat komt omdat hij gewoon niet grappig is!
Nog steeds vind ik het niet lollig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
In Japan gaan ze misschien Jodiumpillen uitdelen omdat deze werken tegen de radioactieve shit die uit die kenrreactor komt.
Maar nu snap je hem wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het niet lollig.
Maar het gaat niet in een gewone pan. In een wokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japanner vraagt een nummer aan :quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef Taartjeh het volgende:
Tong kom eens met een leuk grapje!
Ik snap deze niet eens en dat komt omdat hij gewoon niet grappig is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |