Ik ben al de hele dag misselijk, dus hopelijk werkt het averechts bij mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word nu al misselijk van het camerawerk.
Even tussendoor, mijn oma dacht toen ze jong was dat als je een ei een tweede keer kookt dat het dan weer rauw wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk, dus hopelijk werkt het averechts bij mij
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even tussendoor, mijn oma dacht toen ze jong was dat als je een ei een tweede keer kookt dat het dan weer rauw wordt.
Ruzies en irritaties omdat niet iedereen ff veel z'n best doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
Dat rennen, dat drama, het ruilen, oefenen op de gang, de stress.
Misschien gaan ze wel slaan, net als bij XFAUKquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ruzies en irritaties omdat niet iedereen ff veel z'n best doet
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Wie zei dat ook alweer vorige week?
dat Melissa dr gezicht leek op een duim met een gezichtje erop
Eric volgens mij. Ik lachte echt mij kapot hoe kom je eropquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Kogels zijn beter.quote:
Lekker, mascarapone!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien is daar wel markt naar
Mascara met een smaakje
Nou je het zegt!! Aardbei ofzo, als je dan met het uitgaan enzo even wat bij wilt werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien is daar wel markt naar
Mascara met een smaakje
De jury wil niet 100 keer hetzelfde nummer hoeven luisteren. Nu hoeft dat maar 33 keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat ze in een wedstrijd waar al groepen in zitten, ook individuelen in groepen laten zingen. Wa's daar 't nut van?
goeie vraag ja, vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat ze in een wedstrijd waar al groepen in zitten, ook individuelen in groepen laten zingen. Wa's daar 't nut van?
effe poepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar is Angela eigenlijk? Zie een lege stoel!
Kamp?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Die namen van deze 3: Rachelle, Valentina en nog zoiets.
Er staat nog net geen bordje "Drugs-gebruiker" bij.quote:
Oh. Oke, zal wel een hele lange staaf zijn dan.quote:
Dat dacht ik net ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die had ik dus moeten adopteren
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt heZe kan zo in oh oh tirol
Ik zou niet in de koelkast van Rochelle kijken.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Rochelle ziet eruit als Tweety die 2x door die kat is gepakt![]()
Ondervoedingquote:
Ze zingen beide beter dan ik, maar ik klink als Tweety die 2x door Sylvester is gepakt.quote:
Waarschijnlijk is die zaal op de tweede verdiepingquote:
Nou ja, tot ze vorige week de helft van de mensen met talent in de afvalvbus proptenquote:
Op Goed Geluk is bij de TROS.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het echt een leuke meid, leuke lach..
Ik vond Saddam Hoessein ook altijd zo'n aanstekelijke woeste blik hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het echt een leuke meid, leuke lach..
Vooral als hij ophangt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond Saddam Hoessein ook altijd zo'n aanstekelijke woeste blik hebben.
quote:
Ja, ze heeft het RMJ-syndroom. Reversed Michael Jackson syndroom.quote:
Dus ze krijgt straks twee neuzen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het RMJ-syndroom. Reversed Michael Jackson syndroom.
Oh Oh Anaal en zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die word gewoon gebeld om mee te doen met Oh Oh on the cruise
je doet aan Foster parents?quote:
Dat is toch altijd? Plus dat het pas twintig minuten is. GTST moest voor de kijkcijfers flink uitlopen.quote:
Wendy dacht aan deep throat.quote:
Winner!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
Arjan zijn hoofd lijkt op een pinda die rechtop staat
Zijn hoofd heeft de vorm van een 8!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
Ik denk eerder aan die M&M Pinda van de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |