Jaaaa gaan ze ruikenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk hem dan ook van de verse stroom
Dat hadden wij vroeger niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat... snappen... de... volwassenen... van... tegenwoordig... niet... aan... vakantie...
url?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk hem dan ook van de verse stroom
Ow, Haiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, das waar ook ze zoeken nog een it-er met ambitie
Oh je zat in het kloosterquote:
Kan eens navragen voor je als je wilt .....quote:
als je serieus interesse hebt ......pm/dmquote:
GMTAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
http://stupid.comedyclips(...)lip&clip=819&soort=0
Komt goed, ik hoop dat de suzuki van ST offroad kanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Even voor de mensen die morgen met de auto komen morgen: ik hoorde van mijn vader dat de normale route naar de parkeerplaats Wantveld is opgebroken wegens werkzaamheden, dus houd rekening met een kleine omleiding.
Shag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Even voor de mensen die morgen met de auto komen: ik hoorde van mijn vader dat de normale route naar de parkeerplaats Wantveld is opgebroken wegens werkzaamheden, dus houd rekening met een kleine omleiding.
Ik vond die reclame's echt zo goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
http://stupid.comedyclips(...)lip&clip=819&soort=0
Ik kom gewoon over het strand met mijn Fordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt goed, ik hoop dat de suzuki van ST offroad kan
afstand?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan eens navragen voor je als je wilt .....
Have fun moppiequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Even voor de mensen die morgen met de auto komen: ik hoorde van mijn vader dat de normale route naar de parkeerplaats Wantveld is opgebroken wegens werkzaamheden, dus houd rekening met een kleine omleiding.
Simpel maar wel leukquote:
Nee, gewoon... vroeger... jeweetz....quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, gewoon... vroeger... jeweetz....
Eigenlijk moet je dan iets van "t.h.t. 31-12-2008 " op die stekkerdoos hebben staan of zoquote:
Ah, lama danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
heel kort bij, voor mij![]()
Omg. Tilburg
JWZ chapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, gewoon... vroeger... jeweetz....
Die in die gevabngenis was wel leuk ja. Die van "Hee Bas!" niet echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind ze maar kut, vind die van nieuwe van lexus wel leuk
Oh, oh, ik voorzie problemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is daar voor een niet ter plaatse bekende uit te komen ?
Wat ik begreep is de makkelijkste route nu (komend vanaf de N206, afslag Noordwijk): bij tweede rotonde na verkeerslichten Noordwijk rechtsaf (Duinweg) i.p.v. rechtdoor en daarna eerste linksaf (Hoogwakersbosstraat). Aan het eind van die weg zit de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is daar voor een niet ter plaatse bekende uit te komen ?
Ik probeer m'n lege jeugd over te doen, maar dan iets gevulderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JWZ chap
Hoezo praat jij met 'jeweetz' als je van vroeger bent?![]()
Laat die Mocrotaal dan aub wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer m'n lege jeugd over te doen, maar dan iets gevulder
Jij bent ook van voor '80quote:
Nope die van de lexus hybritquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die in die gevabngenis was wel leuk ja. Die van "Hee Bas!" niet echt
Hey Whisquote:
Dat hoort erbij toch tegenwoordig? Of ben ik nu zo'n kansloze ouder die stoer probeert te doen, maar de plank volledig misslaat?quote:
Tijd voor een subclubjequote:
Op VMBO hoort het erbij jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoort erbij toch tegenwoordig? Of ben ik nu zo'n kansloze ouder die stoer probeert te doen, maar de plank volledig misslaat?
Oh die met die ouwe ROver met die kanlpijpquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope die van de lexus hybrit
[..]
Hey Whis![]()
Thanks herenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |