Nee joh, hebben we al jarenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw soort internet
Niet geschoten is altijd mis zei mijn mammie altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Heb je jezelf iig niks te verwijten als het niet lukt
Modemquote:
Wel lekker goedkoop (tegenover de limburgse aanbieders)quote:
Ah nee, dan moet ik eerst naar beneden lopenquote:
Nee man, je moet de verse hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen designer stroom
Oh, wij hadden die optie nietquote:
Pfffffff al die moeite ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah nee, dan moet ik eerst naar beneden lopen
Dat is dan weer de zorg van mijn oudersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop (tegenover de limburgse aanbieders)
Jawel hoor, ander pakket nemenquote:
internet van UPC gaat hier prima alleen dat digiTV kut hele tijd. Nu hebben ze behalve de 2 maanden gratis sport 1 ook het royaal pakket uitgezet. Stelletje homo'squote:
Wat hebben jullie dan?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik kan het toch proberen
[..]
Oh joepie
Vertel..
[..]
Joah
Hoe lang wij hebben moeten bellen en doen voor dat 3-in-1 gebeuren eens geregeld was...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
internet van UPC gaat hier prima alleen dat digiTV kut hele tijd. Nu hebben ze behalve de 2 maanden gratis sport 1 ook het royaal pakket uitgezet. Stelletje homo's
Dat is wel tof maar geen fuckquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks de Midden Oostenspecial van Top Gear op Veronica.
Nopequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de directeur belde mij zelf op om te vragen of ik wou komen solicitateren
![]()
Ben nu logistiek en pré- installatie manager
..........
ennuh weet je zeker dat je geen jongere zus hebt die uit brabant komt, lang en blond haar heeft en verder gewoon gigantisch veel op jou lijktzoeentje zit er bij de admi namelijk
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen designer stroom
Ja sorry, ik ben er weerquote:
Hij heeft er nu al kijk opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gezoend
op mn benen
blijkbaar zijn ze mooi
volgens mn zoon van 5 toch
Die shandy komt lekker door zo te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gezoend
op mn benen
blijkbaar zijn ze mooi
volgens mn zoon van 5 toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |