quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn naam is simpel te verklaren
[..]
ze moeten bijtgaar zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar worden ze dan wel gaar?
Bek houwe of je krijgt strafquote:
En wat is daar "verklarend" aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn naam is simpel te verklaren
[..]
zie :quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat is daar "verklarend" aan?![]()
Ik kan mezelf ook "Blauwe_Knoop" noemen en dan zeggen dat dat simpel te verklaren is doordat het ook iets met alcohol te maken heeft.
quote:
kut, weer iemand die kinky isquote:
Neh dan worden ze in de wok vies slapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus niet eerst koken effetjes ?
Volgens mij zijn dat de meeste hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie :
[..]
[..]
kut, weer iemand die kinky is
Ik heb geen verstand van voetbal, dus daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan Nevland, die speler van FC Groningen
de mannen tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de meeste hier
Sletten welquote:
Ja, ik laat me door jou zeggen dat ik mn bek moet houwe zekerquote:
BTW, dat weet je waarschijnlijk nog net maar een nieuwe baan heeft mij gevondenquote:
Ga je ook in palen klimmen friem?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BTW, dat weet je waarschijnlijk nog net maar een nieuwe baan heeft mij gevonden
Tuurlijk niet, maar ik kan het toch proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik laat me door jou zeggen dat ik mn bek moet houwe zeker
Oh joepiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BTW, dat weet je waarschijnlijk nog net maar een nieuwe baan heeft mij gevonden
Joahquote:
quote:
Slaanquote:
Precies. Heb je jezelf iig niks te verwijten als het niet luktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef Ladylike het volgende:
Tuurlijk niet, maar ik kan het toch proberen
Ze heeft gewoon geen designer stroomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw soort internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |