Is goed, ik wacht wel afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Creativiteit kun je niet dwingen. dat komt spontaan wel een keer
ik geloof er eigenlijk niet in, maar ben om een of andere reden toch onrustig erdoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik wil daar niet aandenken, ik vind het allemaal maar eng
Ik heb nog wel een doosje vieze Japanse groene thee staanquote:
Waarom Trevland eigenlijk?quote:
Oeh ik dat ook weten willenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doosje vieze Japanse groene thee staan
Ik zie welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik geloof er eigenlijk niet in, maar ben om een of andere reden toch onrustig erdoor
Iets met het vergeten hoe een bepaalt persoon heet en dit er toen al eens van gemaakt, gebruik deze nick al meer dan 10 jaarquote:
Ze krijgen er een pak stroopwafels cadeau bij van mequote:
Ik heb een hele brede interesse en geest wat heel veel dingen betreft maar op fok ga ik niet in discussies over dat soort dingen (zeker niet met users die ik niet ken en die niet weten hoe ik dingen bedoel). Hier in KSC wil en durf ik wel een discussie aan te gaan omdat die mensen mij kennen (de meeste toch). Anderen kunnen mijn posts helemaal verkeerd opvatten of lezen en daarom discussieer ik alleen over gewichtige onderwerpen IRL, waar body language enzo veel meer duidelijkheid kunnen brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben wel geinteresseerd in alle 2011/2012 scenario's
Huh? Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie wel
[..]
Iets met het vergeten hoe een bepaalt persoon heet en dit er toen al eens van gemaakt, gebruik deze nick al meer dan 10 jaar
Waarom MSX eigenlijk?quote:
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik geloof er eigenlijk niet in, maar ben om een of andere reden toch onrustig erdoor
Jij bent echt liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze krijgen er een pak stroopwafels cadeau bij van me
Omdat MSXquote:
En hoe heet die echt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
De slechterik uit goldeneye zo wou ik mij toen noemen en daar is dit uit gekomen
Dat hoor ik wel vaker jaquote:
Leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat MSX
Nou ja, was puur toevallig de eerste computer waar ik kennis mee maakte en bij het verzinnen van een naam leek het me wel leuk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
Ik ga Flikken kijken
De laatste van dit seizoen
als ik het zeker zou weten dat het gebeurd, dan zou ik geen kinderen meer willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou het voornamelijk zielig voor m'n kids vinden
quote:
Hmmmz... Koen666 de kinderflikquote:
Toen wel, nu niet meerquote:
Trevland is een stuk makkelijker onthouden iigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alec Trevelyan en dan voornamelijk om zijn achternaam
Heb ook het N64 spel
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trevland is een stuk makkelijker onthouden iig
Whehe maar das zo'n lang woord....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
maar eigenlijk bedoel ik natuurlijk magnetron
Ik moet steeds denken aan Nevland, die speler van FC Groningenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trevland is een stuk makkelijker onthouden iig
precies. Pingkast dan. Is al zeker een hele letterkorterquote:
Gewoon libie plat gooien en dan ben je ook van het gezeur afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Fha het volgende:
En de militaire blunder in libie maar weer proberen goed te lullenachterlijke kut politiek.
Och, de amerikanen kunnen ook zo veel blunders goed lullen als ze willen, iedereen blijft zien dat ze blunderen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Fha het volgende:
En de militaire blunder in libie maar weer proberen goed te lullenachterlijke kut politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |