Marver8 woont natuurlijk in Kutkachelveen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef Silenus het volgende:
Ik heb daar ook nooit last van. Ken er zo 15 die binnen 2 km van me wonen.
Rotterdamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Marver8 woont natuurlijk in Kutkachelveen..
Daar is alles ver vandaan...
Kom jij wel eens buiten? Als je dat al raar vindquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Marver8 het volgende:
Allejezus, in principe beoordeel ik niet direct op basis van uiterlijk. Maar eentje die ik nu toch krijg... Een soort van Gothic met knalroze haar, teveel piercings en veeel te veel make-up. Nog nooit zoiets gezien... Iemand haar al eens gezien?
[..]
Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je woont in Groningen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef Silenus het volgende:
Ik heb daar ook nooit last van. Ken er zo 15 die binnen 2 km van me wonen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Als dit werkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat niet hetzelfde als gewoon in real life? Behalve dat je dan niet zo snel wegloopt als het eventjes niet bevaltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:27 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwens, ben ik de enige die het hele fenomeen internetdaten eigenlijk niet erg interessant vindt? Ik heb zo nu en dan wel eens interesse maar meestal komt het er na een paar berichtjes over en weer wel op neer dat de sfeer lauwtjes wordt van mijn kant.
A. Utrechters heb ik niet gesproken op Paiq. Komt denk ik omdat ik alles boven de 30 kilometer wegklikquote:
Ik zou haar iig niet weg klikken vanwege haar uiterlijkquote:
Waarom? En waar woon je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
A. Utrechters heb ik niet gesproken op Paiq. Komt denk ik omdat ik alles boven de 30 kilometer wegklik)
leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:25 schreef Seven. het volgende:
En kasta, je hebt gelijk. Ik wil alleen geen gemengde signalen omdat ik daar dus (blijkbaar) totaal niet mee om kan gaan. Geen gezeik over 'ich hab dich lieb' en noem maar op. Véél te verwarrend voor mij en ook totaal onnodig. Alsof ik overtuigd moet worden om seks te hebben met iemand die ik woest aantrekkelijk vind. Evengoed: mijn reactie erop was zéér autistisch.
Ik heb zat Rotterdammers in Paiq gesproken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Marver8 het volgende:
Allejezus, in principe beoordeel ik niet direct op basis van uiterlijk. Maar eentje die ik nu toch krijg... Een soort van Gothic met knalroze haar, teveel piercings en veeel te veel make-up. Nog nooit zoiets gezien... Iemand haar al eens gezien?
[..]
Rotterdam.
Sarcasmequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar iig niet weg klikken vanwege haar uiterlijk
Ik wil geen relatie op afstand. Niet dat alles boven de 30 per definitie te ver is, maar je moet ergens een grens leggen. En daarbij schijnt Paiq er vaak naast te zitten, soms is daar 30 km. toch stiekem tegen de 50 km.quote:
nee man, antwoorden op de vragen die je hebt beantwoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Onder instellingen heb ik alleen opties voor mailnotificatie en geluidjes... ?
Neequote:
Ik meet het niet na hoe ver het isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie op afstand. Niet dat alles boven de 30 per definitie te ver is, maar je moet ergens een grens leggen. En daarbij schijnt Paiq er vaak naast te zitten, soms is daar 30 km. toch stiekem tegen de 50 km.
Ik woon in Eindhoven.
Ze zeggen niet voor niets hemelsbreed, I guess. En als je toch de keuze hebt is dichtbij idd toch wel fijnerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie op afstand. Niet dat alles boven de 30 per definitie te ver is, maar je moet ergens een grens leggen. En daarbij schijnt Paiq er vaak naast te zitten, soms is daar 30 km. toch stiekem tegen de 50 km.
Ik woon in Eindhoven.
Dan ga je gewoon uit of kijkt om je heen bij de tennisclub ofzo..quote:
Dank, ik moest inderdaad nog een paar lijsten. Vreemd, hij zei daarvoor dat ik klaar was met invullen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee man, antwoorden op de vragen die je hebt beantwoord
en anders alsnog gaan beantwoorden
Nee, ik in principe ook niet. Maar dit gaat mij dan toch net iets tever (persoonlijk). Je moet wel ergens een grens trekken (vind ik).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik beoordeel mensen iig niet op hun uiterlijk
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:45 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Dank, ik moest inderdaad nog een paar lijsten. Vreemd, hij zei daarvoor dat ik klaar was met invullen.
[..]
Nee, ik in principe ook niet. Maar dit gaat mij dan toch net iets tever (persoonlijk). Je moet wel ergens een grens trekken (vind ik).
Ik heb ingevuld bij de vraag van 100+ kilometer dat ik het heel erg zou vinden (onoverkomelijk). Alleen het lijkt wel erger geworden! Alle dames die willen speed-daten; de dichtsbijzijnde was 150 kilometer. Begrijp er nu helemaal niets meer van....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb zat Rotterdammers in Paiq gesproken...
Vaag...
Check je instellingen eens...
Die vragen werken alleen voor matches, niet voor speed-date's. Komt er overigens ook te staan op het moment dat je de eerste keer speed-date aanklikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:42 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld bij de vraag van 100+ kilometer dat ik het heel erg zou vinden (onoverkomelijk). Alleen het lijkt wel erger geworden! Alle dames die willen speed-daten; de dichtsbijzijnde was 150 kilometer. Begrijp er nu helemaal niets meer van....
"Zou je het onoverkomelijk vinden als een potentiële partner 100km bij je vandaan woont?"
"Ja, heel erg"
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb vanavond een date!![]()
Via Paiq, dus ik laat morgen weten hoe gaar die site is
Succes en veel plezierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb vanavond een date!![]()
Via Paiq, dus ik laat morgen weten hoe gaar die site is
Een goeie match die je zusje blijkt te zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn vorige vriendin heb ik via Paiq leren kennen, iets meer dan anderhalf jaar samen geweest. Ergens lijkt me het wel leuk om gewoon weer btje te praten met random dames, gezien ik daar IRL niet veel tijd voor heb op het moment, aan de andere kant trekt het me ook totaal niet.
Zou het wel leuk vinden als men volgende meid wat dichterbij woontal viel dat uurtje reizen met auto/motor ook wel mee opzich, alleen als er dan iets is waarbij je elkaar liever direct ziet is het ronduit kut.
en het lijkt me btw ook kut om men ex tegen te komen op zo'n site weer, ook al is de kans vrij klein![]()
Ja, weet ik eigenlijk ook niet, maar toen ik die lijst ging invullen stond er geloof ik ook keken naar het tegenovergestelde inderdaad. Omdat inderdaad opposites attract enzo!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:06 schreef Pinterman het volgende:
Waar wordt die Paiq index op gebaseerd eigenlijk? Is het een simpel 'hij vindt dit leuk, zij vindt dat ook leuk, dus hopla, pluspunt erbij' of gaat dat dieper? Want op zich ben ik niet echt op zoek naar iemand die overal hetzelfde over denkt als ik. Opposites attract, enzo.
Neequote:
Maar dan is dat weer jammer voor de mensen die wat minder avontuurlijk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:07 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook niet, maar toen ik die lijst ging invullen stond er geloof ik ook keken naar het tegenovergestelde inderdaad. Omdat inderdaad opposites attract enzo!
Mijn ervaring is, na één dag, dat het nergens op gebaseerd isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:06 schreef Pinterman het volgende:
Waar wordt die Paiq index op gebaseerd eigenlijk? Is het een simpel 'hij vindt dit leuk, zij vindt dat ook leuk, dus hopla, pluspunt erbij' of gaat dat dieper? Want op zich ben ik niet echt op zoek naar iemand die overal hetzelfde over denkt als ik. Opposites attract, enzo.
Leuk heb ik pas ook gehad op paiq, was meer voor de gezelligheid want ze was een stuk ouder:Pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Seven. het volgende:
Net een heel leuk gesprek gehad met een muziektherapeute. Hmm, toch maar eens vaker online komen bij paiq.
ik wil graag vrijgeestige mensen ( kan het niet zo goed omschrijven) of ja een beetje zielige mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zit nu op paiq
ik ben er een tijd niet geweest
nu heb ik 40 contacten?? kan door de bomen het bos niet meer zien ( Hahhah!!)
Een ruimdenkende, onconventionele, aardige jongen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik wil graag vrijgeestige mensen ( kan het niet zo goed omschrijven) of ja een beetje zielige mensen
die tref ik maar niet
nee, al koppel ik de zaakjes die jij opnoemt wel automatisch aan aandoenlijkheid en tederheid... ik fantaseer ook meestal over jongens die uit pleeggezinnen afkomstig zijn ("oid")... maar je hebt gelijk, die zaakjes zijn natuurlijk geen voorwaarde om "lieflijk" te zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omschrijf dat eens beterEn wat trekt je aan in "zielige" mensen? En wat vindt je dan zielig.. ? Als iemand heel autistisch is, gehandicapt, of gewoon een shitload aan gedoe heeft meegemaakt?
Neuh ze zijn geen voorwaarde, maar ik herken het wel eigenlijk. Behalve dan dat autistische en gehandicaptequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee, al koppel ik de zaakjes die jij opnoemt wel automatisch aan aandoenlijkheid en tederheid... ik fantaseer ook meestal over jongens die uit pleeggezinnen afkomstig zijn ("oid")... maar je hebt gelijk, die zaakjes zijn natuurlijk geen voorwaarde om "lieflijk" te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |