"Hey Engelbert, ik vond het gisteren ook heel gezellig maar mis een beetje die extra chemistry die ik zoek. Sorry! X"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vraagje..... hoe wimpel je n date netjes af?
Mijn date van gisteren wil graag snel weer afspreken. :S
Dank jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Hey Engelbert, ik vond het gisteren ook heel gezellig maar mis een beetje die extra chemistry die ik zoek. Sorry! X"
Klaar. Nieuwe date met andere man.
Vandaar dat jij mij blokkeerdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
bah weer iemand die uiterlijk echt niet kan
watquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
laatst iemand ontmoet die ik via PaiQ heb leren kennen helaas geen date.
..?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind PaiQ wel leuklaatst iemand ontmoet die ik via PaiQ heb leren kennen helaas geen date.
Meisje dat ik via PaiQ ken houdt van dezelfde muziek als ik en wij gingen toevallig naar hetzelfde concert toe. Vandaar.quote:
Niet echt afgesproken. Het was meer van oh ga jij daar ook heen dan zeg ik wel hoi tegen jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:07 schreef Marver8 het volgende:
Volgens mij sprak hij vriendschappelijk af? Of kwam hij haar gewoon toevallig tegen.
Ach ik heb nog nooit een date gehad via een datingsite eigenlijk en IRL eigenlijk ook bijna geen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:08 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Oohh vandaar!
Wel leuk![]()
Jammer dat je geen date hebt!
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:10 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Maar dat meisje wilde je wel gewoon ontmoeten. Dat is dan toch positief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kreeg een Knuz-kus![]()
Bambi zit op knuz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat dacht je maar..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb nog nooit een battledate gedaan; uit principe, want het is nogal dom. In de kroeg ren je ook niet met z'n 2en op iemand af
hoe weet je dat? dat je geblokkeerd bent?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje jammer dat ik regelmatig wordt geblokkeerd als mijn foto zichtbaar wordt op PaiQ.
Omdat je daar dan een melding van krijgtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
hoe weet je dat? dat je geblokkeerd bent?
Nee, dat betekent dat iemand anders met jou wil speeddaten. Snel klikken, anders is ze weg en met iemand anders aan het speeddatenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:47 schreef Marver8 het volgende:
Net krijg ik opeens een pop-up op Paiq met een speed-date? Betekent dit dat iemand met mij wil daten?
Ook was de melding snel weg, kun je nu nog ergens anders accepteren of kijken? Of was dit gewoon een reclame... o_O
Ja ik was al te laat. Zit niet continue naar dat scherm te staren... Daarom vind ik het ook niet de meest geweldige website ooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat iemand anders met jou wil speeddaten. Snel klikken, anders is ze weg en met iemand anders aan het speeddaten
Och, hier staat de website gewoon open. En als ik een 'plink' hoor, dan kijk ik even of ik er een leuke speeddate van kan maken.:)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat. Zit niet continue naar dat scherm te staren... Daarom vind ik het ook niet de meest geweldige website ooit.
Geen last van. Soms zitten er tussen de foto's mensen van ca 50 km van mij vandaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat. Zit niet continue naar dat scherm te staren... Daarom vind ik het ook niet de meest geweldige website ooit.
- Edit
Daarnaast, maar dat is al eens langsgekomen, lijkt het wel of iedereen op minimaal 100+ kilometer afstand woont. Volgens mij is het ook de bedoeling dat je wegklikt. Zie bij die foto's beoordelen wel eens een leuk meisje, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om even meer dan 150 kilometer te gaan rijden. En het is nog eens hemelsbreed ook... Is deze site soms alleen voor mensen uit Groningen o_O. Sorry, ik klaag teveel :x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |