Dat hij hoge intelligentie heeft is sowieso al mooi. Je dochter ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Op een 1 of ander manier heb ik gevoel dat het later nog van pas zal komen voor hem.
Heb in ieder geval op zijn hoge intelligentie na, nog niks aparts opgemerkt.
Ik zie een duidelijk onderscheid in intelligentie tussen mijn zoon en dochter. Mijn dochter is een heel normaal 4,5 jarige meisje die vooral bezig is met barbie's, Dora, tekenen en prinsessen. Mijn zoon is in alle opzichten stukken verder. Hij kijkt zelfs geboeid het nieuws. Waarna ik een overvloed aan vragen krijg, en mijn antwoorden stuk voor stuk feilloos onthoud. Ook vloert hij menig vrienden van mij de vloer aan met gamen. Joch is 4,5 jaar oud...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hij hoge intelligentie heeft is sowieso al mooi. Je dochter ook?
Maar, als ik vragen mag, waaraan heb je gemerkt dat hij hét ook heeft?
Lees het morgen wel want ik ga nu slapen![]()
Je begrijpt me niet. Dat groepje Indigo en Kristalkinderen gaat niet zozeer over gaven maar om karaktereigenschappen. Voorgevoel is iets dat al eeuwen voorkomt en mensen het leven heeft gekost of verziekt door opbergen in een inrichting. Tegenwoordig wordt je als begaafde of driftige of overgevoelige of wereldvreemde volwassene nog steeds als knettergek of ontspoort gezien maar als jongere ben je wel heel speciaal want aan de hand van dat karakter wordt je ingedeeld in één van de kindgroepjes. Zelfs als een kind totaal geen gaven of spiritualiteit heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En zo voel ik me ook niet. Het is alleen dat mijn gevoel vrijwel altijd klopt. Zowel op menselijk als in "rampen" niveau. Ik wist (tot mijn eigen afgrijzen) precies te voorspellen wanneer me Oma dood zal gaan. En dat terwijl ze op dat moment nog op en top in orde was! Helaas heb ik van meerdere mensen om me heen kunnen voorspellen wanneer ze dood zouden gaan. En wederom helaas, had ik het altijd correct.
Het is geen gift, het is eerder een curse. Ben er in ieder geval niet blij mee.
Wat een aparte ervaring zeg. Dat vergeet je nooit meer denk ik. En nee, een verklaring zal je ook wel niet krijgen. Dus accepteer het maar als wonder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk onderscheid in intelligentie tussen mijn zoon en dochter. Mijn dochter is een heel normaal 4,5 jarige meisje die vooral bezig is met barbie's, Dora, tekenen en prinsessen. Mijn zoon is in alle opzichten stukken verder. Hij kijkt zelfs geboeid het nieuws. Waarna ik een overvloed aan vragen krijg, en mijn antwoorden stuk voor stuk feilloos onthoud. Ook vloert hij menig vrienden van mij de vloer aan met gamen. Joch is 4,5 jaar oud...
Toen ik mijn zoon een paar dagen na zijn geboorte vasthield was opeens mijn shirt, broek en en zelfs sokken doordrenkt met water. Toen ik hem terug in de couveuse stopte, was het plotseling weer helemaal droog. Had zijn luier toen nog gecheckt, en die was ook kurkdroog. Tot de dag van vandaag heb ik er absoluut geen verklaring voor....
Volgens mij zegt hij ook nergens dat hij specialer is, alleen dat hij dit soort dingen kan. Ik krijg het gevoel alsof je je daardoor aangevallen voelt als het ware, want ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan mij! Het is gewoon wat het is. Als hij voorspellende gaven heeft of wat dan ook, dan is dat gewoon zo. Daar hoef je dan verder geen waardeoordeel aan te hangen van "beter", "specialer" of wat dan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik twijfel absoluut niet aan jouw gave maar je bent daardoor niet specialer dan onze voorouders of hedendaagse volwassenen.
Wat ? Dat je niet mag hotlinken van lunaticoutpost ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef Darklight het volgende:
Ook voorspeld in de Illuminati cardgame
Exactly.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij ook nergens dat hij specialer is, alleen dat hij dit soort dingen kan. Ik krijg het gevoel alsof je je daardoor aangevallen voelt als het ware, want ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan mij! Het is gewoon wat het is. Als hij voorspellende gaven heeft of wat dan ook, dan is dat gewoon zo. Daar hoef je dan verder geen waardeoordeel aan te hangen van "beter", "specialer" of wat dan ook.
Klopt, FireFox1 laat nergens zien dat hij zich specialer voelt maar reageerde op mijn Nieuwetijdskindflauwekulpost met een verdediging dat hij echt een gave heeft inclusief voorbeelden, iets waar ik niet aan twijfel en ook heb gezegd. Heb je mijn bericht wel goed gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij ook nergens dat hij specialer is, alleen dat hij dit soort dingen kan. Ik krijg het gevoel alsof je je daardoor aangevallen voelt als het ware, want ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan mij! Het is gewoon wat het is. Als hij voorspellende gaven heeft of wat dan ook, dan is dat gewoon zo. Daar hoef je dan verder geen waardeoordeel aan te hangen van "beter", "specialer" of wat dan ook.
Ook voor jou: goed lezen wat ik heb gepost en waarom.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt, FireFox1 laat nergens zien dat hij zich specialer voelt maar reageerde op mijn Nieuwetijdskindflauwekulpost met een verdediging dat hij echt een gave heeft inclusief voorbeelden, iets waar ik niet aan twijfel en ook heb gezegd. Heb je mijn bericht wel goed gelezen?
Ik voel mij niet aangevallen (hoe kom je erbij?) maar erger me kapot aan jonge mensen die ookal hebben ze geen gaven zich speciaal voelen omdat ze door hun leeftijd (+ voldoen aan lijstje karakterkenmerken) een zgn Indigo of Kristalkind zijn.
Dat waardeoordeel was dan ook niet zozeer tegen FireFox1 gericht maar gewoon algemeen.
Jij bent degene die zich aangevallen voelt en gezien je leeftijd zou het me dan ook niet verbazen dat jij je een Nieuwetijdskind waant. Succes in je verdere leven jongedame.
[..]
Ook voor jou: goed lezen wat ik heb gepost en waarom.
Met je stomme 'exactly'.
Werkt idd nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat ? Dat je niet mag hotlinken van lunaticoutpost ?
Aah! Uit de Iluminatus Trilogy, die heb ik toevalligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef Darklight het volgende:
Werkt idd niet
hier kun je die kaartjes zien
http://lunaticoutpost.com(...)pid=808484#pid808484
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat waardeoordeel was dan ook niet zozeer tegen FireFox1 gericht maar gewoon algemeen.
Jij bent degene die zich aangevallen voelt en gezien je leeftijd zou het me dan ook niet verbazen dat jij je een Nieuwetijdskind waant.
Bedankt.quote:Succes in je verdere leven jongedame.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Koenholio het volgende:
Net shoarma gegeten. Ik voorspel een ramp op het toilet morgenzal jullie op de hoogte houden of het uitkomt.
Daar hoeft geen glazen bol aan te pas te komen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:08 schreef Darklight het volgende:
Een Remote Viewer heeft het ook voorspeld(in 2003), volgens hem is de volgende mega quake in Amerika
Vanaf deel4
http://www.youtube.com/us(...)B1AE1F/3/Z5wSzsdMhHg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |