Living dead.quote:
Niemand heeft gebeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het met de telefoon
Ben aan het werk. kan niks volgen.
Ook fok eigenlijk niet
de telefoon is vanmiddag nog niet afgegaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef superkokje het volgende:
Ook fok eigenlijk niet
Ooh lekker dus we mogen doorgeven wat we willen eten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef superkokje het volgende:
Ook fok eigenlijk niet
Gerard toch?quote:
Ze wilde eerste Alex doen maar die lag niet te slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gerard toch?
Niet te geloven, alleen Flip en Snarron zijn wakker. Oh, en Joanna ook maar die heeft ook de halve dag liggen slapen.
Wel een leuk grapje maar als de telefoon gaat en hij springt uit bed kan hij ook een been breken of behoorlijk vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:
Poeh, poeh, wat een lol! Een bak water naast het bed zetten. Dat wordt geheid een knaller.![]()
[ afbeelding ]
Ja,dan gebeurt er wel wat......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Wel een leuk grapje maar als de telefoon gaat en hij springt uit bed kan hij ook een been breken of behoorlijk vallen.
Levert wel kijkers op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Wel een leuk grapje maar als de telefoon gaat en hij springt uit bed kan hij ook een been breken of behoorlijk vallen.
Je kijkt toch eerst waar je je voeten neerzet, voordat je je bed uitkomt? Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
het is Gerard, die springt niet overhaast uit bed omdat er een telefoon rinkeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Niet als je binnen 30 seconden bij de telefoon moet zijn buiten. Ze worden helemaal gek als die telefoon gaat was vannacht iedere keer een hoop geschreeuw waren helemaal hyper.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kijkt toch eerst waar je je voeten neerzet, voordat je je bed uitkomt? Ik wel in ieder geval.
Ik snap werkelijk niet waarom slapen overdag niet verboden is, het is de doodsteekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Nou , dit is het dan, slapende en lezende mensen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Praten ze? Goh...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarover praten Joanne en Philip?
Ik versta er geen flikker van
verpest het nou niet voor mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is gewoon een bandje dat vantevoren is opgenomen.
O ja.... vergat ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is gewoon een bandje dat vantevoren is opgenomen.
Alles is goed ze moesten toch ook een keer super veel aardappelen schillen mag ook breien ook goed!! ze hadden altijd van die dingen waar ze zo'n beetje een week lang 24 uur per dag mee bezig moesten zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Laat ze anders van die knutselplaatjes in enveloppen doen, was toch een keer bij BB?
Je bedoeld Natasia en Jaap?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef delfse het volgende:
Laat een weekend Huub en Erik komen staat voor heel veel gezelligheid
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld Natasia en Jaap?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld Natasia en Jaap?
Ze zoude hem in het huis moeten laten zien!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen avond is je doet gelijk geen oog meer dicht na die foto
Ja goed plan .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zoude hem in het huis moeten laten zien!!!!
Heb niets gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef MargrietV het volgende:
oh zagen jullie het?
Karim was de cluedingen aan het verplaatsen en het oog veranderde! Filmpje graAg!
eensch !!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef delfse het volgende:
Laat een weekend Huub en Erik komen staat voor heel veel gezelligheid
Ze missen haar vreselijk! Not......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Tamaartje het volgende:
Kwam weer even checken of de telefoon al weer was gegaan..
Helaas niet dus... weinig actie vandaag?
Hoe is het nu nadat Sofia weg is?
Ook Servio niet? Naar wie trekt hij nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze missen haar vreselijk! Not......
Dat is gewoon een feit, de deelnemers liggen de hele dag in bed of eten zich vol...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Gamey het volgende:
-=* OFF TOPIC *=-
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit programma zwaarder is voor de kijker dan de deelnemers?
zou de redactie hier mee lezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
en joanna ligt continu der zender te bedekken of zogenaamd te knisperen, Stem:sanctie
Hij zou Guido wel willen trekken maar dat is wat andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ook Servio niet? Naar wie trekt hij nu?
[ afbeelding ]
Is hun dat vertelt??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanne en Philip mogen niet meer via het boek communiceren!
Ja, dat zei flip net, hij zei dat ze het zeer creatief vonden, maar het mocht niet meer omdat ze alles wilde volgen.quote:
mijne zijn net bezorgdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doen, denk niet dat ik veel mis..
dat klopt niet he??ze kan hem wel als vibo gebruiken,want een dildo trilt nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
En joanne gebruikt de tandenborstel als dildo
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef trollie67 het volgende:
[..]
geen idee...mijn moeder heeft met me vader gewipt..en dat is echt geen god
ik weet wel dat mijn broer jezus is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef trollie67 het volgende:
[..]
geen idee...mijn moeder heeft met me vader gewipt..en dat is echt geen god
doe dan een huis vol trekkies die klingon kunnenquote:
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:47 schreef Gamey het volgende:
[..]
doe dan een huis vol trekkies die klingon kunnen
spixtv.nl/browsersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke heb jij? Spix zeker![]()
doet het hier niet
Ja, ik heb IE hèquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke heb jij? Spix zeker![]()
doet het hier niet
dan zijn ze met vlag en wimpel geslaagt...want saaier kan egt niet..de forum hier is tien keer spannender en leukerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef Gamey het volgende:
aangezien elke missie faalt word de volgende missie:
"Doe zo saai mogelijk"
Wij hopen dat ze dan ook weer falen gebeurd er teminste iets
of het alternatiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ja en dan deze http://www.spixtv.nl/
Heb al een tijd geen problemen
Mo niet, Maik en Karim zitten bij het gesprekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon, Aafke en Mo lullen lekker over Joanna en Philip
niksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ja en dan deze http://www.spixtv.nl/
Heb al een tijd geen problemen
niksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef Gamey het volgende:
[..]
of het alternatief
http://www.spixtv.nl/browsers
lol die pakt de video van de www.secretstory.nl website en toond die binnen een iframequote:
Refresh dan maar niet, dan is ie weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ook niet deze http://www.spixtv.nl/ want ik zit nu echt streams te kijken hoor.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=all
Die doen het als enige!
Ik de kvdw staat een doosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef IGotNoName het volgende:
Kruip in de huid van De Stem
11 maart om 17.48
Verzin een opdracht voor de bewoners.
Dit weekend kan jij een opdracht verzinnen die door De Stem aan een van de bewoners wordt gegeven via de rode telefoon. Er is één voorwaarde. De opdracht moet binnen drie minuten kunnen worden gerealiseerd door de bewoner die de rode telefoon aanneemt. Zet je idee in een reactie op dit bericht en wie weet zie jij binnenkort een van de bewoners jouw opdracht uitvoeren.
doe deze tweeling dan maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Patch het volgende:
Wel een leuke vondst de volgende keer: De andere helft van een tweeling terug laten komen in huis
Ja dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Refresh dan maar niet, dan is ie weg.
Klopt, hier ook niet maar ik kijk nog steeds naar spix. Refreshen moet ik niet doen, dan noppes. De streams van Nolife doen het hier wel, in IE.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Zelfs de officiele geeft hier geen beeld meer.
Ja hoor, ik heb weer beeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef bull1966 het volgende:
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=all in IE werkt
dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Stranger het volgende:
Voel me wel vies dat het via Nowlive is
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Stranger het volgende:
Omdat Servio zijn haar heeft gekniptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heeft Philip opeens een homokapsel
En dan extra smeuiig als de andere helft van de tweeling de romance moet voortzetten !!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef Gamey het volgende:
[..]
doe deze tweeling dan maar
http://www.smug.nl/2007/09/engelse_big_brother_tweeling_1.php
laat ze maar komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Patch het volgende:
[..]
En dan extra smeuiig als de andere helft van de tweeling de romance moet voortzetten !!!!!
Dat zou nog eens kijkcijfers opleveren.
Dat heb ik nou ook, ik heb een permban daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Stranger het volgende:
bannen ze daar op IP?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, ik heb een permban daar.Daarom ben ik blij dat spix nog werkt.
Sorry voor het hoge Off Topique gehalte, maar er valt niet veel te melden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat Servio zijn haar heeft geknipt
Het is nu haar andere oog. Komt wrs door haar oog-makeup.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe kan dat nou dat dat oog van aafke steeds erger word ,krijg altijd een tubetje zalf van de dokter en dat helpt al na 2 dagen
Ben je stout geweest?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, ik heb een permban daar.Daarom ben ik blij dat spix nog werkt.
Sorry voor het hoge Off Topique gehalte, maar er valt niet veel te melden.
ze is gewend dat je medicijnen met water moet in nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nu haar andere oog. Komt wrs door haar oog-makeup.
Yep.quote:
Waarom zou dat een dwaalspoor zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef Stranger het volgende:
En Sharon zet de mensen nog meer op een dwaalspoor.
Ze vertelt de rest dat een medewerker van de stem aan haar heeft gevraagd 'weet je je geheim nog wel?'
Nou, dat laat wel een beetje blijken dat haar geheim geen gebeurtenis isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waarom zou dat een dwaalspoor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |