Je kijkt toch eerst waar je je voeten neerzet, voordat je je bed uitkomt? Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Wel een leuk grapje maar als de telefoon gaat en hij springt uit bed kan hij ook een been breken of behoorlijk vallen.
het is Gerard, die springt niet overhaast uit bed omdat er een telefoon rinkeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Wel een leuk grapje maar als de telefoon gaat en hij springt uit bed kan hij ook een been breken of behoorlijk vallen.
Niet als je binnen 30 seconden bij de telefoon moet zijn buiten. Ze worden helemaal gek als die telefoon gaat was vannacht iedere keer een hoop geschreeuw waren helemaal hyper.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kijkt toch eerst waar je je voeten neerzet, voordat je je bed uitkomt? Ik wel in ieder geval.
Ik snap werkelijk niet waarom slapen overdag niet verboden is, het is de doodsteekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Nou , dit is het dan, slapende en lezende mensen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Praten ze? Goh...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarover praten Joanne en Philip?
Ik versta er geen flikker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |