televaag
Secret Stoy-kandidate Sofia: 'Het spel is zwaar' van onze redactie
AMSTERDAM - Sofia vond het spelen van het spel in Secret Story knap lastig. "Het spel is zwaar."
Sofia had niet verwacht dat ze het huis moest verlaten, maar wel gehoopt. "Ik had heel erg heimwee naar mijn man, dus dat kwam goed uit.
Sofia kreeg meteen al de eerste dag, voordat zij een stap in het huis had gezet, een geheime missie van De Stem. Ze mocht bij binnenkomst haar medebewoners niet aanraken. De toon van het spel was gezet. "Ja, die allereerste missie. Ik dacht meteen: dat gaat heel lastig worden."
Sofia, die vroeger op een internaat woonde, vond het moeilijk om haar geheim niet met maatje Servio te delen. "Het is moeilijk om niet over je jeugd te kunnen praten. Maar ik heb het zo goed mogelijk geheim proberen te houden", vertelt ze. "Het wonen in het huis zelf is niet moeilijk, ik heb de televisie bijvoorbeeld helemaal niet gemist. Maar het spel spelen is zwaar."
Over de onverwachte terugkomst van Maik vertelt ze: "Dat was wel het laatste wat we verwacht hadden. Ik heb ook een paar keer goed in zijn ogen gekeken om er zeker van te zijn dat het zijn tweelingbroer niet is. Want je weet het natuurlijk nooit met Secret Story..."