Als je kijkt naar de post waar ik op reageer: Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:19 schreef truepositive het volgende:
Leuke technische informatie, maar doet dat er echt toe?
Misschien is het kopje 'stemmingmakerij' wat toepasselijker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef truepositive het volgende:
Als niemand hier erover gehoord had, dan zowiezo. En anders valt het onder het kopje achtergronden
Fuck dat, ook al is dat kind 10, als ze met een bomgordel om op mij en m'n collega's af komt rennen knal ik haar ook overhoop. Liever zij dan ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef Nemephis het volgende:
O ja nu je het zegt, dan is het wel goed dat militairen het hele magazijn leegschieten op een kind
dat deed ze nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Fuck dat, ook al is dat kind 10, als ze met een bomgordel om op mij en m'n collega's af komt rennen knal ik haar ook overhoop. Liever zij dan ik.
(maar dit is even buiten de discussie of DAT betreffende meisje idd dat deed)
Als ik de verhalen lees, ook van de soldaten onder zijn commando, dan was deze man goed gestoord en had het niets te maken met paniek. Maar goed, dat is lastig te bepalen vanuit mijn veilige huis waar weinig terreurdreiging heerst.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat deed ze niet
maar dat kan je op dat moment niet zeker weten en als dan het meisje in paniek raakt en de verkeerde dingen doet dan is dat heel lullig voor dat meisje
Als terroristen zo ver gaan dan zal t zeker nodig zijn daar tegen op te treden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende is, een baby die vermoedelijk een bomluier droeg?
terroristenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als terroristen zo ver gaan dan zal t zeker nodig zijn daar tegen op te treden.
ach, het is al jaren een welles-nietes spelletje, er is gewoon geen rechtmatige eigenaar van dat land meer aan te wijzen, beide partijen zijn even fout bezig.quote:
niet meer of minder verdedigbaar dan kiezen op een "ah, ZiElUgH"-gevoel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:09 schreef truepositive het volgende:
Opportunistisch of economisch kiezen lijkt mij onverdedigbaar.
let je niet echt goed op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:27 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Hoe vaak is het voorgekomen dat een jong meisje met een bomgordel een checkpoint opblaast? Ik heb daar iig nog nooit van gehoord.
maar wil je de kans nemen om opgeblazen te worden of neem je het zekere voor het onzekerequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:47 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Als het al is gebeurd, dan is statistisch gezien de kans wel heel erg klein dat een klein meisje dat ergens rondwaalt een checkpoint opblaast. Er zijn meer onschuldige 'dwalende kinderen' doodgeschoten dan dat er kleine kinderen een checkpoint daadwerkelijk opbliezen. Als je dus een beetje kan rekenen zie je dat de kans dat een onschuldig kind jou opblaast kleiner is dan de kans om millionair te worden bij de staatsloterij.
Ik word liever opggeblazen dan dat ik het leven neem van een onschuldig jong meisje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar wil je de kans nemen om opgeblazen te worden of neem je het zekere voor het onzekere
De meeste Israëliërs hebben geen geweten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word liever opggeblazen dan dat ik het leven neem van een onschuldig jong meisje.
natuurlijk welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
De meeste Israëliërs hebben geen geweten.
en ik schiet liever 1000 schuldige meisjes neer dan dat zij mij opblazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word liever opggeblazen dan dat ik het leven neem van een onschuldig jong meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |