Teveel werkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:29 schreef error_404 het volgende:
Leuk topic!
Wat is eigenlijk de reden dat je de oude tegels niet wegbreekt? Dan kan je ook meteen die lelijke waterleiding in de muur opnemen.
Ben benieuwd naar het eindresultaat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Dat kraantje van de hoofdleiding werkt nu ook weer?
Het geluid is al bijna nul, dankzij piepschuimplaten die we overhadden van het aquarium!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef JurriaanK het volgende:
Heb je er aan gedacht om alle loze ruimte in de ombouw op te vullen met isolatiemateriaal? Dat helpt nogal met het geluid.
Ik ga mijn man proberen over te halenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef DZK het volgende:
Ik zou er toch voor kiezen nog even die leiding van het water weg te frezen, nu kun je er nog bij... krijg je anders spijt van!
Jaar of 20 eerderquote:Op zondag 13 maart 2011 02:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat je die WC vervangt en tegels enzo?
Als ik zo kijk is die nog niet zo oud ? jaartje of 10?
Het is de doosquote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Is die folder krom of dat fonteintje... lijkt wel cheap 'chinees' porcelein... We kopieren de Sphinx 420, maar dan wat cheaper en dat het krom is maakt niet uit.
Die van ons zijn inderdaad wel vastgeschroeft. We hebben niet eens aan lijmen gedachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Bekende lampjes in de badkamer :p
Heb zelfde boven spiegel hangen... maar wel met lijm
Ik zou oppassen met dat nisje voor je fontein dichtmaken, het is zeker mooier, maar op de foto lijkt het net of je dan niet meer genoeg beenruimte hebt naast je toilet... en schuin op de wc gaan zitten lijkt me ook niet al te praktisch.
Ook fonteintje komt dan stuk verder je ruimte in, dan heb je hem onder je neus staan als je op de wc zit, kan praktisch zijn als je een keer teveel gezopen hebt :p
Dit is inderdaad een verkorte potquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef mister_white het volgende:
Op zich goed gedaan maar er blijft niet veel ruimte meer over. Je had misschien beter een ruimtebesparend inbouwreservoir moeten nemen samen met een verkorte pot (al zou het kunnen dat dit al een verkorte pot is). Zo'n ruimtebesparend inbouwreservoir scheelt ook weer een paar centimeter.
ruimtebesparend inbouwreservoir is mooi spul, maar is wel ongeveer 2x zo duur als een normale geberit. En 'bouwmarkt' inbouwreservoir is vaak nog wat goedkoper.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef mister_white het volgende:
Op zich goed gedaan maar er blijft niet veel ruimte meer over. Je had misschien beter een ruimtebesparend inbouwreservoir moeten nemen samen met een verkorte pot (al zou het kunnen dat dit al een verkorte pot is). Zo'n ruimtebesparend inbouwreservoir scheelt ook weer een paar centimeter.
En speciaal voor jou!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de "affe" foto's van de badkamer
Rechts uit beeldquote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef nikky het volgende:
Er stond toch een bad in de badkamer? Een witte?
Waar is die zo snel gebleven?
Oei oeiquote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef bart1977 het volgende:
Dat is een heel net toiletje op deze manier. Wat was je in totaal kwijt aan tegels/toiletpot/reservoir etc.?
Zien!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Rechts uit beeld
Het is best een big-ass badkamer
En er staat een aquarium in
OK dat valt mij alleszins mee voor een reservoir, verkortte pot plus nog eens tegels. Mooi werk!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Oei oeiIk weet alleen dat het totaalplaatje rond de 500 euro zit. Dit is inclusief verf voor de deurpost en latex voor het plafond
Inclusief aquariumquote:
Vergeet de nieuwe wasbak, kraan, etc nietquote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef bart1977 het volgende:
[..]
OK dat valt mij alleszins mee voor een reservoir, verkortte pot plus nog eens tegels. Mooi werk!
Die hangt aan de (dus voor de foto openstaande) deur. Ik had het gevecht over de zwarte tegels op de wand gewonnen, hij het gevecht over de locatie van de toiletrolhouder.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Toilet is eigenlijk best netjes geworden ! Mogen jullie best trots op zijn !![]()
Mis alleen de toiletrolhouder![]()
Gewoon ninja-stijl met dubbelzijdig plakband een extra rol schijtlint op jouw plekkie hangenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Die hangt aan de (dus voor de foto openstaande) deur. Ik had het gevecht over de zwarte tegels op de wand gewonnen, hij het gevecht over de locatie van de toiletrolhouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |