abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98416883
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef bart1977 het volgende:
Dat is een heel net toiletje op deze manier. Wat was je in totaal kwijt aan tegels/toiletpot/reservoir etc.?
Oei oei ;) Ik weet alleen dat het totaalplaatje rond de 500 euro zit. Dit is inclusief verf voor de deurpost en latex voor het plafond :)
Je raekt an de dinge geweun.
  Milf maandag 20 juni 2011 @ 16:51:52 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98418029
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Rechts uit beeld :P
Het is best een big-ass badkamer ;)

En er staat een aquarium in :@
Zien! :D
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_98423531
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Messina het volgende:

[..]

Oei oei ;) Ik weet alleen dat het totaalplaatje rond de 500 euro zit. Dit is inclusief verf voor de deurpost en latex voor het plafond :)
OK dat valt mij alleszins mee voor een reservoir, verkortte pot plus nog eens tegels. Mooi werk!
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98425384
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef nikky het volgende:

[..]

Zien! :D
Inclusief aquarium :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef bart1977 het volgende:

[..]

OK dat valt mij alleszins mee voor een reservoir, verkortte pot plus nog eens tegels. Mooi werk!
Vergeet de nieuwe wasbak, kraan, etc niet :P

We hebben veel gekocht bij de Hornbach (hoop dat ik het bedrijf mag noemen :P)
In eerste instantie gingen we langs omdat er in de folder een cheap-cheap inbouwreservoir + pot stond. Geloof dat het 120 of 130 euro was voor de complete set.
Toen vertelde die man daar dat het an sich prima kwaliteit was, maar mocht er onverhoopt iets stuk gaan, kon hij waarschijnlijk geen nieuwe onderdelen meer krijgen.
Toen wees hij ons op een Wisa inbouwreservoir (zonder pot) die uit het assortiment ging voor 80 (!) euro. Drukknop en verkort toilet erbij, zaten we totaal op rond de 200(ish).
Daar hebben we dus gewoon wat geluk mee gehad. Zelfde geldt voor het fonteintje. Aanbieding, lekker cheap.

Opknappen met de hand op de knip kan dramatisch uitpakken, maar wij zijn stiekem trots op onszelf, en het belangrijkst; Wij zijn er erg blij mee. *O*
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 19:36:00 #30
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_98425988
Toilet is eigenlijk best netjes geworden ! Mogen jullie best trots op zijn ! ^O^

Mis alleen de toiletrolhouder -O- O-)
pi_98426177
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Toilet is eigenlijk best netjes geworden ! Mogen jullie best trots op zijn ! ^O^

Mis alleen de toiletrolhouder -O- O-)
Die hangt aan de (dus voor de foto openstaande) deur. Ik had het gevecht over de zwarte tegels op de wand gewonnen, hij het gevecht over de locatie van de toiletrolhouder.
Hij blij, en ik ben wen er wel aan... Ooit :P
pi_98450398
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Die hangt aan de (dus voor de foto openstaande) deur. Ik had het gevecht over de zwarte tegels op de wand gewonnen, hij het gevecht over de locatie van de toiletrolhouder.
Gewoon ninja-stijl met dubbelzijdig plakband een extra rol schijtlint op jouw plekkie hangen :D
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')