quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Koen schuift raar over de grond:
Ik : 'Wat ben je toch ook een raar kind'
Koen: 'Nee ik Koen heet'
Ik![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
Kutdag, zeker met japan erbij. Sendai, die eilandjes, gewoon weg en het was er zo mooi
Ik![]()
Ik![]()
mja.. eten mee moeten nemen.. DAS pas gierig.. waarom krijg je dat niet gewoon als iemand iets te vieren heeft??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
kadootjes verwachten, gierige mensen hee
ja ik ben ook nog wat fl;abbergastedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
Kutdag, zeker met japan erbij. Sendai, die eilandjes, gewoon weg en het was er zo mooi
Ja, de wereld is op holquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
dank je... apart dat je als enige reageert terwijl je niet gaat meeten...quote:
omdat geldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. eten mee moeten nemen.. DAS pas gierig.. waarom krijg je dat niet gewoon als iemand iets te vieren heeft??
nee das juist aardig eten meenemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. eten mee moeten nemen.. DAS pas gierig.. waarom krijg je dat niet gewoon als iemand iets te vieren heeft??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
zeg.. krijg jij een whiskers complex?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je... apart dat je als enige reageert terwijl je niet gaat meeten...![]()
jij ook
fijn weekend duckiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je... apart dat je als enige reageert terwijl je niet gaat meeten...![]()
jij ook
overal waar ik ben geweest wel... christchurch, japan, straks utrechtquote:
pinguinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
Ik![]()
Nee hoor, maar vind het opvallend en dan post ik dat ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg.. krijg jij een whiskers complex?
Dan ben jij morgen dus ook nog wel even bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
ennuh.. scootah is klaar!![]()
morgen ophalen
Ik heb zo lekker pizzaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zojuist avondpasta op mijn boodschappenlijstje gezet
Dank je en jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vind het opvallend en dan post ik dat ookMaar ik zal voortaan dat soort opmerkingen dan wel voor me houden
In ieder geval een fijn weekend en een fijne meet
grappig, echt. Ik heb iig mail terug van de mensen die ik ken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
dat is de manier van de natuur.. die eilandjes komen en gaan
de familie in Christchurch is ook nog heelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
grappig, echt. Ik heb iig mail terug van de mensen die ik ken.
het was niet grappig bedoelt hoor..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
grappig, echt. Ik heb iig mail terug van de mensen die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |