de nederlanders die toen (vroegah jaren '50 - 90 ?? ) leefden en een feestje gaven waarbij andere nderlanders die uitgenodigd waren zelf hun eten dan wel drinken mee moesten nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie is ze?
en in andere landen heet dat dus een dutch party
nee, ik wil even een sapje voor op mijn kamerquote:
Misschien ook wel handig wat voor onderweg mee te nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik wil even een sapje voor op mijn kamer
sappen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
een flesje waterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig wat voor onderweg mee te nemen
zeker regio gebonden, wij noemen dat sinds 1814 gewoon een feetsjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de nederlanders die toen (vroegah jaren '50 - 90 ?? ) leefden en een feestje gaven waarbij andere nderlanders die uitgenodigd waren zelf hun eten dan wel drinken mee moesten nemen
ooh dan kom ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een feetsje zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker regio gebonden, wij noemen dat sinds 1814 gewoon een feetsje
ik wil voor jou ook wel een striptease doen hoorquote:
feetsjes > allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een feetsje zelfs
bij jullie moet je dus altijd als je uitgenodigd wordt voor een feetsje je eten en drinken zelf meenemen??
Ik kan ook wel wat voor je meenemen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben morgen nog druk want haal me dan pas wat te drinken
Ik haal het zelf wel gewoon colaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat voor je meenemen hoor![]()
Moet je het wel NU zeggen en dat stink-energy-spul mag je niet in mijn auto drinken
Voor mij ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil voor jou ook wel een striptease doen hoor
hier krijg je wat te eten en te drinken als je op een feestje komt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
feetsjes > alles
ja bij alle feetsjes moet dat ja anders blijf je maar weg met je profiterende rot kop
trevquote:
fijn weekend duckiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
Weekend
Veel plezier met meeten mensen! Ik zal aan jullie denken en hoop een volgende keer er ook bij te kunnen zijn
kadootjes verwachten, gierige mensen heequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier krijg je wat te eten en te drinken als je op een feestje komt..
MAAR alleen als je een kadootje meebrengt.. want anders ben je idd een profiteur!
geen kadootje, dan rechtsomkeer!
Jou ga ik al kriebelkroelen, hebberdquote:
hubba bubba aarbei en red bull ftwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat voor je meenemen hoor![]()
Moet je het wel NU zeggen en dat stink-energy-spul mag je niet in mijn auto drinken
ik wil gewoon altijd meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jou ga ik al kriebelkroelen, hebberd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |