Ligt niet alleen aan jou hoor Madame.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan hebben ze dat verkeerd aan mij doorgegeven.
Wat een prutsers.
Dat heb ik een keertje gehad, maar dan met mijn bloed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:13 schreef Quispi het volgende:
Ik heb het ook een keer gehad, het leek net of ik iemand vermoord had in mn witte keuken. Het zat echt overal. Kastjes, muur, plafond....
Robin!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:53 schreef RobinOok het volgende:
Nog nooit meegemaakt.
Mijn moeder wel ooit. Vroeger, in de caravan in Zuid-Frankrijk bij 45 graden celsius.
Lachen vonden we dat. :-)
Zei niet zo.
En ik zou zweren dat ik het gisteren meteen bij het intikken al veranderde. Zal je zien dat ik het verfouterde! Ha. Dat is de aftakeling.quote:
Kan ik nou niet echt een blunder noemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:20 schreef hugsy33 het volgende:
Een verse blunder van mij:
was n paar eitjes aan t bakken voor over de nasi, toen ik zag dat t randje aanbakte.
Dus ik maakte t randje los en leg de spatel bovenop de eieren(ze waren toch bijna klaar) maar dan bakt je ei dus vast aan je spatel ipv in de pan
Juist.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:23 schreef 2cv het volgende:
Bij inductiekoken wordt theoretisch het kooktoestel niet warm. Maar de pan wel. Die geeft de warmte niet alleen door aan het eten, maar ook weer aan de inductiekookplaat. Een inductiekookplaat wordt dus wel warm als je er op kookt. Maar dan ook echt alleen als je er op kookt, niet als hij aan staat zonder pan er op.
Hier staat een pannetje met water te koken, die wordt niet warmer dan 100 graden.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
Mochten alle voorgaande argumenten niet genoeg zijn:
[ afbeelding ]
Inductiekoken kan zelfs door een krant heen. En ik hoop dat je ovenhandschoen wel wat meer kan hebben.
Had je er aangekoekte zooi in zitten dan? Ik doe dat al jaren zo, en heb zulke dingen nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:55 schreef Selyn het volgende:
mijn oh-zo-slimme vriend wilde een keer wat frituren, maar had geen horloge om of iets anders waarop hij de tijd bij kon houden dus bedacht hij om de magnetron maar even aan te zetten op het aantal minuten.
Vond de magnetron niet zo leuk...![]()
Aan de binnenkant vlammen, maar 't ding doet het nog steeds.
Je gaat er iig niet dood aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:01 schreef RobinOok het volgende:
Mag niet, magnetron aanzetten zonder iets erin. Dat weet een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |