abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93957465
Als ik bijvoorbeeld kijk naar wat badmeubels kosten en wat keukens kosten, dan zie ik dat je voor je geld veel meer keuken krijgt dan badmeubel. Bijvoorbeeld een badmeubel voor 1200,- wat uit twee laatjes, een wastafel en een spiegel bestaat, en een keuken voor 3500,- geheel voorzien van oven, magnetron, koelkast, afzuigkap, liften, trapleuningen enz :{w

Dat is toch niet normaal meer wat je voor een badmeubel betaalt? Je doucht je bij de gedachte driedubbel genaaid te zijn toch niet meer lekker? Elk bezoek aan je nieuwe badmeubel zal je een trauma opleveren! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93957541
ga naar ikea
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:46:33 #3
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93957585
Who needs a badmeubel anyway?
pi_93957650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Soohr het volgende:
ga naar ikea
Dat is evengoed duur. Maar het gaat me gewoon om het vergelijk. In een keuken zit gewoon veel meer materiaal en je krijgt er een heleboel apparaten bij. Een douchemeubel daarenegen bestaat uit een paar plankjes, een wastafel en een spiegel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93959082
downers mogen wegblijven, dank u
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_93959282
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik bijvoorbeeld kijk naar wat badmeubels kosten en wat keukens kosten, dan zie ik dat je voor je geld veel meer keuken krijgt dan badmeubel. Bijvoorbeeld een badmeubel voor 1200,- wat uit twee laatjes, een wastafel en een spiegel bestaat, en een keuken voor 3500,- geheel voorzien van oven, magnetron, koelkast, afzuigkap, liften, trapleuningen enz :{w

Dat is toch niet normaal meer wat je voor een badmeubel betaalt? Je doucht je bij de gedachte driedubbel genaaid te zijn toch niet meer lekker? Elk bezoek aan je nieuwe badmeubel zal je een trauma opleveren! :(
Design man design, dat mag wat kosten. Waar moet anders de hippe bril van de ontwerper van betaald worden.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_93959382
Dus...

Nogmaals:

Badkamers zijn veelal vochtig, de meubels zijn veelal van hout. Omdat hout snel verweert in vochtige omstandigheden, is er een beter en dus duurder type hout nodig om kwalitatief goede badkamermeubels van te maken die jarenlang meegaan. Daar wordt voor betaald, het hout komt niet van Hollandse grond en moet uit verre landen gekapt en gehaald worden. Omdat het ook nogeens veelal keurmerk hout is en dus speciaal daarvoor geplant, betaal je daar ook nog eens extra voor.

Duh 8)7 .
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:26:04 #8
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93959545
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef Menu_69 het volgende:
Who needs a badmeubel anyway?
Sowieso mensen die zich niet in een teil met koud water wassen. :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:28:13 #9
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93959647
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Phantomesse het volgende:

Omdat hout snel verweert in vochtige omstandigheden, is er een beter en dus duurder type hout nodig om kwalitatief goede badkamermeubels van te maken die jarenlang meegaan. Daar wordt voor betaald, het hout komt niet van Hollandse grond en moet uit verre landen gekapt en gehaald worden. Omdat het ook nogeens veelal keurmerk hout is en dus speciaal daarvoor geplant, betaal je daar ook nog eens extra voor.

Wat een kankeronzin. :') Dat hout kan vochtwerend behandeld worden, weet je.

Met je "dure hout uit verre landen". :') _O-
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93959698
quote:
Dus...

Nogmaals:

Badkamers zijn veelal vochtig, de meubels zijn veelal van hout. Omdat hout snel verweert in vochtige omstandigheden, is er een beter en dus duurder type hout nodig om kwalitatief goede badkamermeubels van te maken die jarenlang meegaan. Daar wordt voor betaald, het hout komt niet van Hollandse grond en moet uit verre landen gekapt en gehaald worden. Omdat het ook nogeens veelal keurmerk hout is en dus speciaal daarvoor geplant, betaal je daar ook nog eens extra voor.

Duh 8)7 .
Spaanplaat zul je bedoelen. :'(
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_93959699
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Wat een kankeronzin. :') Dat hout kan vochtwerend behandeld worden, weet je.

Met je "dure hout uit verre landen". :') _O-
Wat is volgens jou de reden dan? :')

Kunststof is ook geen goedkoop grapje trouwens. Duurder dan hout.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:30:48 #12
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93959779
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de reden dan? :')

Kunststof is ook geen goedkoop grapje trouwens. Duurder dan hout.
Mijn reden staat daarbij. Dat hout moet vochtwerend behandeld worden. Ik geloof alleen niet dat dat de enige reden is.
pi_93960048
Een keuken van 3500 met liften?! Wtf man een keuken is echt niet zo goedkoop tenzij je de mini keukens van Ikea neemt. M'n ouders hebben laatst een nieuwe laten plaatsen à 24000. Een pauper Ikea keuken staat niet in verhouding met je design badkamermeubel want die kan je echt wel goedkoper krijgen dan dat
volgens mij..
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:42:36 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93960436
Ga je kijken voor zo'n simpel kastje, ben je 150 euro kwijt :{

[ Bericht 15% gewijzigd door swarmahoer op 11-03-2011 15:53:36 ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93960707
Het viel mij laast ook op, simpel wasmeubel met een onderkast en je bent al gauw een 700 euro kwijt. Uiteindelijk voor nog geen 300 euro geslaagd bij Ikea en nog groter dan hetgeen de bouwmarkten boden.

Of de kwaliteit hetzelfde is, geen idee. De lades voelen zeer degelijk aan, inclusief softsluitmechanisme (zo een die het laatste stukje zelf doet). De kraan ziet er uit als een peperdure designkraan, zo vierkante wasbak van een meter breed, spiegel erbij.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:01:38 #16
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93961369
Ik heb me daar ook altijd over verbaasd ja. Voor een klein kutkastje met spiegel betaal je gelijk 900-1100 euro en dan heb je niks bijzonders. Ik had mijn complete inrichting voor 1100 euro :') (wel bij de ikea dan :+ )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:44:20 #17
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_93963199
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:48 schreef Casos het volgende:
Het viel mij laast ook op, simpel wasmeubel met een onderkast en je bent al gauw een 700 euro kwijt. Uiteindelijk voor nog geen 300 euro geslaagd bij Ikea en nog groter dan hetgeen de bouwmarkten boden.

Of de kwaliteit hetzelfde is, geen idee. De lades voelen zeer degelijk aan, inclusief softsluitmechanisme (zo een die het laatste stukje zelf doet). De kraan ziet er uit als een peperdure designkraan, zo vierkante wasbak van een meter breed, spiegel erbij.
Enig nadeel van kranen die bij de Ikea en dergelijke zaken wegkomen is de verkrijgbaarheid van onderdelen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_93963741
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef cvboer het volgende:

[..]

Enig nadeel van kranen die bij de Ikea en dergelijke zaken wegkomen is de verkrijgbaarheid van onderdelen.
Ik had alles erbij zitten om het aan te sluiten en nog een zooi materiaal over. En onderdelen bestel je aan de servicebalie, in het uiterste geval krijg je een mooie expresszending vanuit Zweden.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:11:30 #19
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_93966460
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:58 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik had alles erbij zitten om het aan te sluiten en nog een zooi materiaal over. En onderdelen bestel je aan de servicebalie, in het uiterste geval krijg je een mooie expresszending vanuit Zweden.
Dat is dan wel weer netjes van de Ikea.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_93966597
TS wil zeker design hoogglans shit. Ja, dat kost natuurlijk wel wat meer dan een stuk mdf-plaat met fineer van de Praxis...
pi_93978859
Koop wat planken en timmer zelf wat in elkaar.
5 Ferrari's op videoband!
pi_93979307
Eckte bazen douchen niet
'Als' is einde discussie.
pi_93979511
omdat schimmel en vocht..
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:22:53 #24
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_93979997
omdat ze het kunnen vragen
"Ik quote graag mezelf."
pi_93981458
Maak ze dan zelf.
pi_93982216
quote:
Dus...

Nogmaals:

Duh 8)7 .
Shit, en ik maar denken dat het water in de keuken net zo nat was als in de badkamer :|W
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_93996588
quote:
Dus...

Nogmaals:

Duh 8)7 .
En een keuken is dus niet vochtig? Daar wordt niet met water gespetterd en gekookt? Daarbij heb ik een badmeubel waaarvan de achterste plank al uit elkaar begint te vallen vanwege de plaatsing in een natte ruimte.

En waarom zouden badmeubels wel van een zogenaamd keurmerk voor duurzaam hout zijn en keukens (waar tenslotte veel meer hout in zit) niet?

Daarbij wil ik die meubels die uit hardkunststof bestaan niet de kost geven, dus dat houtverhaal klopt volgens mij niet.
pi_93996680
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef tactician het volgende:
Een keuken van 3500 met liften?! Wtf man een keuken is echt niet zo goedkoop tenzij je de mini keukens van Ikea neemt. M'n ouders hebben laatst een nieuwe laten plaatsen à 24000. Een pauper Ikea keuken staat niet in verhouding met je design badkamermeubel want die kan je echt wel goedkoper krijgen dan dat
volgens mij..
Kijk maar eens bij Porta, bijvoorbeeld. Dat is dan wel een Duitser maar ook daar zie je het verschil tussen keuken en badmeubel heel goed.

En je moet ook niet de plaatsingskosten erbij tellen, want voor een keuken ben je wel even langer bezig dan met een badmeubel. Terwijl ik het alleen over het materiaal heb.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 maart 2011 @ 11:28:50 #29
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_93996701
quote:
Dus...

Nogmaals:

Duh 8)7 .
Een echte baas maakt er zelf eentje van steigerplanken ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')