Pfff, flauwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij vertrouwt m'n rijkunsten nieten is supervoorzichtig.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
O
Wanneer was je ook al weer terug "hier"?
[..]
Zo zie ik er wel uit Krea. Maar nee.
Schoonmakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik ook zin in biertje..
M'n nagel is vies.
lol ik sta goed hier hoor, naast de kastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel de persoon die er het langste over door gaat en Krea op aanspreekt.
Come again...?
O nou dat ga ik dus niet redden. 8 april word ze gehaald. Sorry!quote:
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vriendin van je? Gaat nog steeds goed?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik had vanmiddag chocolade tieten! HA! En was best lekker! Nou ja dat wat ik er af kon likken
Ik wilde hagelslag van mijn bord likken (chocolade verspillen is nu een doodszonde) en ik kieperde zo het bordje leeg in mijn bh
Spirit zit achter de kast (of op een datingsite). Probeer je haar er vandaan te krijgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
lol ik sta goed hier hoor, naast de kast
Stop ik haar 30 april terug en doen we het gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
O nou dat ga ik dus niet redden. 8 april word ze gehaald. Sorry!
Uhm nee. MIJN!quote:
Dr uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spirit zit achter de kast (of op een datingsite). Probeer je haar er vandaan te krijgen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Tally het volgende:
Ik moet trouwens maar weer eens een scharreltje. Die ik dan kan bellen om te vragen of die me even kan helpen in huis, die ik vervolgens dan in natura uitbetaal.
Dat bedenk ik me net! Hmm...
Ja want het gaat elke dag minstens een uur alleen over jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ah, het Spiritbashuurtje is weer aangebroken zie ik
Ik zal vragen of ze dr een rits in maken! Dan kan ik dr met gemak terug stoppen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stop ik haar 30 april terug en doen we het gewoon nog een keer.
Nou de laatste tijd helaas wel ja. Je zou denken dat mensen wel iets interessanters hadden om over te praten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want het gaat elke dag minstens een uur alleen over jou
[..]
Ik zal vragen of ze dr een rits in maken! Dan kan ik dr met gemak terug stoppen!
Ik deed gewoon een constatering. Als de hypersensitieve autisten het gewoon hadden laten gaan, was het gewoon een normale reply. Leek mij dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ah, het Spiritbashuurtje is weer aangebroken zie ik
Hmm.. Hoezo? Van onder krijg ik geen hechtingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik zou even wachten tot de hechtingen eruit zijn, Taly.
Ik reageerde ook, maar daar ging jij dan weer niet op in want jij vindt het veel te leuk om anderen voor autist uit te maken met je mattiesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed gewoon een constatering. Als de hypersensitieve autisten het gewoon hadden laten gaan, was het gewoon een normale reply. Leek mij dan.
Ik was er allang klaar mee. Ik vond iets, jij zei er wat op. Whoppa. Je moet verder doen waar je zin in hebt. Maar toen kwam ineens de kots van het kliekje er weer achteraan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik reageerde ook, maar daar ging jij dan weer niet op in want jij vindt het veel te leuk om anderen voor autist uit te maken met je mattiesIk krijg hier een lichtelijk pot-ketel gevoel bij
Zo krijg je wel hagelslag in je navelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik had vanmiddag chocolade tieten! HA! En was best lekker! Nou ja dat wat ik er af kon likken
Ik wilde hagelslag van mijn bord likken (chocolade verspillen is nu een doodszonde) en ik kieperde zo het bordje leeg in mijn bh
Gast, je hebt niet door dat je zelf een hele kliek aan je reet hebt hangen ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was er allang klaar mee. Ik vond iets, jij zei er wat op. Whoppa. Je moet verder doen waar je zin in hebt. Maar toen kwam ineens de kots van het kliekje er weer achteraan.
Oorzaak en gevolg hè.
Dat gaat moeilijk met een dikke buik hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo krijg je wel hagelslag in je navel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |