Vader heeft in november een nieuwe auto gekocht, ik heb er nog niet in m'n eentje in geredenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe in de auto van je ouders rijden kan toch ook?
Een auto is heel erg duur als je em heel weinig gebruikt. Ook omdat je ineens vaker weggaat en dus meer reist
Over de mensen hier in het algemeen. Niet zo zeer over spirit. Al vind ik dat hij ook daar gelijk in heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
heb je dat nu over spirit? omdat ze wat post over een aankomende date?
Straks krijg je rij angstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vader heeft in november een nieuwe auto gekocht, ik heb er nog niet in m'n eentje in gereden
Kom je zo weinig buiten, of gebruik je zo specifiek het OV veel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vader heeft in november een nieuwe auto gekocht, ik heb er nog niet in m'n eentje in gereden
Misschien is het de manier van posten, waardoor het zo bij mensen overkomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat maken jij en je holmatties er van. Als er normaal gepost wordt, doe ik gewoon normaal mee. Maar het is hier een vies goor verkankerd kliekje geworden, die elkaar de hele dag aan het pm'en, daten en opgeilen zijn. Als er dan es een keer iemand anders binnenwandelt, of iemand met een mening wat vertelt, is het meteen een gefrustreerde hufter. Omgekeerde wereld.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot aan dat hij een gefrustreerde hufter werd genoemd ging het best normaal hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is het de manier van posten, waardoor het zo bij mensen overkomt
Mensen hier zijn het vaak genoeg niet met elkaar eens, maar laten dat doorgaans op een normalere manier weten....
ben ik het niet meer eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen hier zijn het vaak genoeg niet met elkaar eens, maar laten dat doorgaans op een normalere manier weten....
Dat dus. Maar élke keer als ik het zeg, krijg ik 'verzuurd dit' en dat over me heen (en altijd van dezelfde autisten). Daar word ik ook wel een keer beroerd van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea heeft ook gewoon gelijk. Hij vindt dat ze wanhopig over komt. Zijn goed recht.
Aangezien het spirit al 20 keer is verteld zal er zelfs wel een kern van waarheid in zitten.
Zo komt ze kennelijk over op bepaalde mensen.
dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Over de mensen hier in het algemeen. Niet zo zeer over spirit. Al vind ik dat hij ook daar gelijk in heeft
Het is gewoon elke keer hetzelfde gezeikquote:
Wat houd je tegen een toetje te eten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef Tally het volgende:
Oe bij Masterchef maken ze toch een mooi (en volgens mij heerlijk) toetje
Ik krijg gewoon zin in toetjes nu
Misschien moet je gewoon es wat minder fragiel worden en snappen dat fok maar fok is. Dat het wel leuk is om te discussieren en dat je geknuffel en gekroel misselijkmakend is. Het verneukt het topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Das waar. IK GA EEN TOETJE ETEN! HA!quote:
krijg kanker, dat noem je best normaal?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot aan dat hij een gefrustreerde hufter werd genoemd ging het best normaal hoor
en de 6 miljard twitterposts niet te vergeten. Als je 10 minuten wegloopt is het topic vol. En niet omdat het nou zo boeiend was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer hetzelfde gezeikDezelfde mensen die zeiken. Over dezelfde mensen die volgens hun weer zeiken. Dan blijf ik liever weg en denk ik sterf
wat een gezeikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer hetzelfde gezeikDezelfde mensen die zeiken. Over dezelfde mensen die volgens hun weer zeiken. Dan blijf ik liever weg en denk ik sterf
Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
en de 6 miljard twitterposts niet te vergeten. Als je 10 minuten wegloopt is het topic vol. En niet omdat het nou zo boeiend was.
ik minder fragiel? ik ben de enige die hier altijd alleen maar lacht... ik kan me niet druk maken om de nutteloze shit waar men zich hier druk om maakt gastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon es wat minder fragiel worden en snappen dat fok maar fok is. Dat het wel leuk is om te discussieren en dat je geknuffel en gekroel misselijkmakend is. Het verneukt het topic.
Sorry tot hij te horen kreeg dat hij aandacht te kort kwam omdat hij zijn mening uitte tot dan ging het normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
krijg kanker, dat noem je best normaal?
Het is lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nu heb ik ook zin in een toetje
Ja de huiskamer leegruimen kan ik ook vanavond doen he als ik alleen ben..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.
Je bent wel de persoon die er het langste over door gaat en Krea op aanspreekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik minder fragiel? ik ben de enige die hier altijd alleen maar lacht... ik kan me niet druk maken om de nutteloze shit waar men zich hier druk om maakt gast
Neuh want ik heb altijd gelijk!quote:
ja daarom wilde ik een eigen karretjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks krijg je rij angstDus wel blijven rijden hoor!
Dit staartje in het hele verhaal heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de huiskamer leegruimen kan ik ook vanavond doen he als ik alleen ben..
Ik moet (weer) piesenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]er zit een kruimel op mijn keyboard
Ja ik ben terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh want ik heb altijd gelijk!
Ben je eigenlijk al terug?
Beidequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je zo weinig buiten, of gebruik je zo specifiek het OV veel?
ik lees liever wilde verhalen uit azie, maar die post je vrij weinigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Sorry tot hij te horen kreeg dat hij aandacht te kort kwam omdat hij zijn mening uitte tot dan ging het normaal
[..]
Het is lekker
Oquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ben terug.
Was net bij het zwembad en nu in hotel.
Straks ga ik weg.
Zo zie ik er wel uit Krea. Maar nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heb je dat kind eigenlijk al uitgepoept, Taly? Voor m'n gevoel zit ie er al zeker 18 maanden in.
Dan is een auto, als je het geld kan missen, een hele openbaring.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BeideMaar het OV werkt heel erg beperkend ook.
Vanochtend nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik lees liever wilde verhalen uit azie, maar die post je vrij weinig
Pfff, flauwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij vertrouwt m'n rijkunsten nieten is supervoorzichtig.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
O
Wanneer was je ook al weer terug "hier"?
[..]
Zo zie ik er wel uit Krea. Maar nee.
Schoonmakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik ook zin in biertje..
M'n nagel is vies.
lol ik sta goed hier hoor, naast de kastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel de persoon die er het langste over door gaat en Krea op aanspreekt.
Come again...?
O nou dat ga ik dus niet redden. 8 april word ze gehaald. Sorry!quote:
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vriendin van je? Gaat nog steeds goed?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik had vanmiddag chocolade tieten! HA! En was best lekker! Nou ja dat wat ik er af kon likken
Ik wilde hagelslag van mijn bord likken (chocolade verspillen is nu een doodszonde) en ik kieperde zo het bordje leeg in mijn bh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |