Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
en de 6 miljard twitterposts niet te vergeten. Als je 10 minuten wegloopt is het topic vol. En niet omdat het nou zo boeiend was.
ik minder fragiel? ik ben de enige die hier altijd alleen maar lacht... ik kan me niet druk maken om de nutteloze shit waar men zich hier druk om maakt gastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon es wat minder fragiel worden en snappen dat fok maar fok is. Dat het wel leuk is om te discussieren en dat je geknuffel en gekroel misselijkmakend is. Het verneukt het topic.
Sorry tot hij te horen kreeg dat hij aandacht te kort kwam omdat hij zijn mening uitte tot dan ging het normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
krijg kanker, dat noem je best normaal?
Het is lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nu heb ik ook zin in een toetje
Ja de huiskamer leegruimen kan ik ook vanavond doen he als ik alleen ben..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.
Je bent wel de persoon die er het langste over door gaat en Krea op aanspreekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik minder fragiel? ik ben de enige die hier altijd alleen maar lacht... ik kan me niet druk maken om de nutteloze shit waar men zich hier druk om maakt gast
Neuh want ik heb altijd gelijk!quote:
ja daarom wilde ik een eigen karretjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks krijg je rij angstDus wel blijven rijden hoor!
Dit staartje in het hele verhaal heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de huiskamer leegruimen kan ik ook vanavond doen he als ik alleen ben..
Ik moet (weer) piesenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]er zit een kruimel op mijn keyboard
Ja ik ben terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh want ik heb altijd gelijk!
Ben je eigenlijk al terug?
Beidequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je zo weinig buiten, of gebruik je zo specifiek het OV veel?
ik lees liever wilde verhalen uit azie, maar die post je vrij weinigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja sorry ik lees nou eenmaal graag hoe het met wie zijn paard, poes of kakkerlakken gaat.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Sorry tot hij te horen kreeg dat hij aandacht te kort kwam omdat hij zijn mening uitte tot dan ging het normaal
[..]
Het is lekker
Oquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ben terug.
Was net bij het zwembad en nu in hotel.
Straks ga ik weg.
Zo zie ik er wel uit Krea. Maar nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heb je dat kind eigenlijk al uitgepoept, Taly? Voor m'n gevoel zit ie er al zeker 18 maanden in.
Dan is een auto, als je het geld kan missen, een hele openbaring.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BeideMaar het OV werkt heel erg beperkend ook.
Vanochtend nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik lees liever wilde verhalen uit azie, maar die post je vrij weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |