Ik sta er niet van te kijken dat dit in ruime mate gebeurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja leuk, dat gemekker over een niet kloppende TT, maar intussen is het natuurlijk absoluut not done dat een leerkracht seksuele escapades heeft met een leerling.
Eerst stond er dat de helft van de leerkrachten in het VO seks had met leerlingenquote:
Dat de helft van de leraren pedo was. Daarom reageer ik daar ook op omdat en het niet de helft van de leraren betreft en dat de term pedo verkeerd is hier.quote:
Misschienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de leeftijd, maar om het machtsverschil dat tussen leraar en leerling bestaat.
-edit- pedo was zelfs iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst stond er dat de helft van de leerkrachten in het VO seks had met leerlingen
Dan moet één van beiden van school veranderen, zoals al gezegd werd, of de leerling wacht gewoon lekker tot hij/zij geslaagd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MisschienMaar dan nog, als het je gevoel is....
Dan zijn ze bij het VMBO nog maar 16 hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet één van beiden van school veranderen, zoals al gezegd werd, of de leerling wacht gewoon lekker tot hij/zij geslaagd is.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet één van beiden van school veranderen, zoals al gezegd werd, of de leerling wacht gewoon lekker tot hij/zij geslaagd is.
Nou en?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij het VMBO nog maar 16 hoor..
...zegt de seksuele predator?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en?. Als ze geslaagd zijn is het geen zaak van de school meer.
Ik val op ouder, dus ik zou nooit op een leerling vallenquote:
Klopt toch wat ik zeg dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik val op ouder, dus ik zou nooit op een leerling vallen(wel op een lerares
)
Waarom zit iedereen hier zo aan te schurken tegen de wettelijke definities en probeert zo alles goed te praten? Zo van: "ja, maar het betreft een oude leerlinge van 18 jaar", "ze is twee keer of meer blijven zitten op het VMBO", "het is een net afgestudeerde leraar, dus leeftijdsverschil is niet zo groot"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet het in de context zien vind ikEen leerlinge van 18 die met een net afgestudeerde leraar een relatie krijgt, je hoort het wel vaker
En als het serieus wordt gaat er vaak 1 van de 2 van school veranderen
Omdat dit een forum is en je dus je mening mag geven? En het niet zo zwart-wit is als jij stelt misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen hier zo aan te schurken tegen de wettelijke definities en probeert zo alles goed te praten? Zo van: "ja, maar het betreft een oude leerlinge van 18 jaar", "ze is twee keer of meer blijven zitten op het VMBO", "het is een net afgestudeerde leraar, dus leeftijdsverschil is niet zo groot"
Dat is een poging te verklaren waarom het gebeurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen hier zo aan te schurken tegen de wettelijke definities en probeert zo alles goed te praten? Zo van: "ja, maar het betreft een oude leerlinge van 18 jaar", "ze is twee keer of meer blijven zitten op het VMBO", "het is een net afgestudeerde leraar, dus leeftijdsverschil is niet zo groot"
lees even terug ofzo?quote:
Omdat jij het hebt over pedoseksualiteit en de dramaqueen uithangt misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ja, en er is eerder ook al om gevraagd hequote:
Zou het joh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en er is eerder ook al om gevraagd he
Er stond zelfs dat de helft van de leraren pedo wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Er stond: helft van alle leraren heeft seksuele relatie met leerlingen oid.
Ja, en beantwoord ook, maar een paar posts naar boven, dus stop met janken ofzoquote:
O, ja, ook dat nog idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er stond zelfs dat de helft van de leraren pedo was
Hij is dus veranderdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Staal het volgende:
De topictitel klopt toch gewoon? Wat is er mis mee?
Eerst was hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Staal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Staal het volgende:
Ik jank toch niet, jonge.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en beantwoord ook, maar een paar posts naar boven, dus stop met janken ofzo
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:33 schreef Dastan het volgende:
Die vorige TT kon echt niet he.!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou al zeggen, want die TT is dus veranderd, mensen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik teruggelezen in het topic.
Ik ben toch geen jongequote:
Nee, echt? Wat was de TT eerst dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want die TT is dus veranderd, mensen....
Er staat toch een meisjes-plaatje voor mn naam?quote:
Het schijnt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, want die TT is dus veranderd, mensen....
Het is not done, maar het is ook niet bepaald het einde van de wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja leuk, dat gemekker over een niet kloppende TT, maar intussen is het natuurlijk absoluut not done dat een leerkracht seksuele escapades heeft met een leerling.
Er lopen hier veel grapjassen rond die dat expres verkeerd invullen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat toch een meisjes-plaatje voor mn naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |