Kewl.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over een uur of 38 krijgen wij er mee te maken, aldus Radio 1
Alsof ik iets aanneem van iemand die mij ooit op fok met een mes heeft bedreigdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik ?
ook al zou het waar zijn die beschuldiging van jou dan nog is het nog steeds mijn topic.
![]()
Maar Nederland heeft daar zeker wat aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef Cassius het volgende:
Nederland is goed in watermanagement ... ja daar hebben ze nu wat aan
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef kitao het volgende:
high emergency state declared at the nucleair plant
quote:
Uiteraard, alle sushi is teruggenomen is door de zee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
Even wat anders, gaat door dit akkefietje uit eten bij de Japanner duurder worden?
Dat was 3 uur geleden, inmiddels in brand onder controlequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef kitao het volgende:
high emergency state declared at the nucleair power plant
Lijkt me sterk. Je spelt het namelijk als nuclear.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef kitao het volgende:
high emergency state declared at the nucleair power plant
Ja en...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
Gister linkte Piers Corbyn toevallig dit artikel.
Extreme Super (Full) Moon to Cause Chaos?
De maan heeft een 18 jarige cyclus en momenteel zitten we in de fase waarin de afstand tussen de maan en de aarde het kleinst is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef SemperSenseo het volgende:
Japan TV: no radiation leaks and fires extinguished
Uiteraard, de maan is eigenlijk een NWO.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
De maan heeft een 18 jarige cyclus en momenteel zitten we in de fase waarin de afstand tussen de maan en de aarde het kleinst is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog de tijd om hun surfplank te pakken.
Een te sterke behoefte om te causaliteit te vinden dit. Eventueel zou het invloed kunnen hebben, maar ook dan nog is het slechts 1 van de vele factoren en dan een zeer kleine.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik weet nog wel bij de vorige tsunamiwaarschuwing daar dat ik de halve nacht een of andere stream heb zitten kijken met een geniale presentatorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zijn er ook livebeelden van, vanaf de Hawaaiaans media ofzo?
Hoezo geniaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog wel bij de vorige tsunamiwaarschuwing daar dat ik de halve nacht een of andere stream heb zitten kijken met een geniale presentator
Heeft daar iemand nog screens van toevallig?
ok.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat zou er gaan gebeuren volgens jou met de VS en Europa dan? Je zegt 'vallen' maar wat bedoel je daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |