Nou ja zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kap eens ff met dat bnw geneuzel hier.
Zoals je zelf zegt. Schatten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die schattingen?
Het woord verraad het natuurlijk al een beetje hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die schattingen?
Blijkbaar niet, dan waren die schappen leeg geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Af en toe zie ik tv-beelden van Japanse supermarkten: alleen maar beelden met flessen rode wijn die kapot zijn gevallen op de vloer... zijn die japanners zulke zuipschuiten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Af en toe zie ik tv-beelden van Japanse supermarkten: alleen maar beelden met flessen rode wijn die kapot zijn gevallen op de vloer... zijn die japanners zulke zuipschuiten?
Er is een groot verschil tussen schatten en cijfers uit je duim zuigenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Het woord verraad het natuurlijk al een beetje he
Top dan ga ik alvast de wiki bijwerken......................................................quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt. Schatten.
Kijken naar de schade. Niet alle huizen zijn verwoest maar straatbeeld is verschrikkelijk.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dan waren die schappen leeg geweest.
Zit er ook niet ver vandaan. Die aardbeving in 2004 was alleen nog iets groter, maar wel verder van de kust.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die beelden van die Tsunami zien er echt heftig uit. Lijkt zo op het eerste gezicht veel op die in 2004.
Wat neuzel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, als japan valt gaat vs ook.
en europa ook.
Ga eens naar BNW verhuizen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, als japan valt gaat vs ook.
en europa ook.
Ook water en een golf enzo...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die beelden van die Tsunami zien er echt heftig uit. Lijkt zo op het eerste gezicht veel op die in 2004.
Kobe had 6000 doden en niet eens een tsunami.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja.
2004 had 260.000 doden
Ik denk dat dit wel tussen de 1000 en 4000 zou kunnen zijn.
En de whiskey is behoorlijk goed. En sake natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef speknek het volgende:
[..]. Dronken zijn is nationale cultuur daar.
edit: maar ze drinken voornamelijk bier, de wijn daar is niet echt goed.
Gevalletje lekkende buitenkraan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gevalletje van onderstaand, maar dan in zee?
[ afbeelding ]
Hangt een beetje van Hawaï af straks, goede graadmeter denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef paddy het volgende:
Ik ben nu eigenlijk meer geïnteresseerd in wat we nu nog moeten verwachten? Hoe sterk slaat de Tsunami in bij andere landen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |