Oh, ik voldoe aan drie termenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
Boerinnen, Oostblokkers, Hollandsche trots, zwakzinnigen, bierdrinkers en hopefully soon to be ex-singles, een goedemiddag allen.
Ok, dus je hebt 2 krakkemikkege vrouwen gesloopt... ik vraag me af of je daar wel vrolijk van wordt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ze moeten geopereerd worden maar dat was sowieso al het geval, dat was niet mijn schuld.
Hollandsche bierdrinkende boerinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik voldoe aan drie termenKrijg ik nu een prijs?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TerechtAl lukt het mij niet vaak meer op zondag omdat ik op zaterdag heel veel slaap
![]()
Ja, precies! Ik wil ze 'wegblazen' met mijn kunsten. Nu nog kunsten zoeken![]()
detailsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen olifanten en neushoorns?
Er staat Hollandse trotsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hollandsche bierdrinkende boerin
Misschien heeft ie een vieze bril op... dan zijn het gewoon grijze vlekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee, je bent gewoon stekeblind dan
sliep ik maar op zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TerechtAl lukt het mij niet vaak meer op zondag omdat ik op zaterdag heel veel slaap
![]()
Ja, precies! Ik wil ze 'wegblazen' met mijn kunsten. Nu nog kunsten zoeken![]()
Meneer Depp op een paard?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik voldoe aan drie termenKrijg ik nu een prijs?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een vieze bril op... dan zijn het gewoon grijze vlekken
Nee, dan loopt die zin voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ach plak er "vol trots" erachter
hey, voor beide moet je net zo hard wegrennen hoor als ze boos zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee, je bent gewoon stekeblind dan
1, het andere is het raam en dat ging ook vanzelf, daar heb ik ook niets mee van doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt 2 krakkemikkege vrouwen gesloopt... ik vraag me af of je daar wel vrolijk van wordt..
Dat moet je voor een koe ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
hey, voor beide moet je net zo hard wegrennen hoor als ze boos zijn
Hollandsche bierdrinkende boerin vol trots...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hollandsche bierdrinkende boerin
Welke auto?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
k ga mn pa vermoordenhij had de accu in de auto laten zitten de hele winter
die heeft als die vol is al starthulp nodig voor de 1e start na een lange periode (meerdere weken). Dus ik kan op z'n vroegst over 24u rijden
Dat is toch niet impressen jongenquote:
Triumph TR6, daar zit de zwaarste accu in die we hier in huis hebben, dus swappen is geen optie.quote:
Leuk speelgoed. Pas je er wel een beetje in?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Triumph TR6, daar zit de zwaarste accu in die we hier in huis hebben, dus swappen is geen optie.
startkabels, buurman!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
die heeft als die vol is al starthulp nodig voor de 1e start na een lange periode (meerdere weken). Dus ik kan op z'n vroegst over 24u rijden
Als de acculader de hoofd accu en de start hulp vol heeft.
Ik zie jou die snelheid nog niet halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
een koe haalt net 25..... olifanten en neushoorns wel 40!
Kip is altijd goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is toch niet impressen jongen
Ik ga kip maken en allemaal kleine dingen ofzo. Ik weet het gewoon nog niet. Ik weet alleen dat ik kip ga maken
Aaaah, dus we gaan niet toeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Als de acculader de hoofd accu en de start hulp vol heeft.
Mijn kip is the bestquote:
Ik pas er perfect in, stoel op de achterste stand en benen wat uit elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leuk speelgoed. Pas je er wel een beetje in?
sprintje trekken moet wel boven de 30km per uur uitkomen zegt google....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou die snelheid nog niet halen
De Kever rijdt wel, maar die staat 20min verderopquote:
Misschien heb je geluk danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
sprintje trekken moet wel boven de 30km per uur uitkomen zegt google....
Kan ik me best voorstellen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Kever rijdt wel, maar die staat 20min verderopDus helaas niet
kut ben echt sjaggo nu
jezus hey... pak die kever.. rij naar die andere wagen.. startkabel... klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Kever rijdt wel, maar die staat 20min verderopDus helaas niet
kut ben echt sjaggo nu
Heb hier nog 2 volvo's staanquote:
quote:
Pfff ik eet koeien als ontbijt!quote:
Ja slimquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jezus hey... pak die kever.. rij naar die andere wagen.. startkabel... klaar.
Met die volvo moet je hem gewoon aan krijgen, zeker met iets meer geduld.... klaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb hier nog 2 volvo's staanMaar zelfs met de V70 (zwaarste dynamo) en dubbele startkabels wilde t niet. (accu staat op 9.8v nu)
Die dubbele moet, omdat je rustig 5min lang aan het starten bent, hij start namelijk pas als de olie volledig rondgepomt is, anders kan de startmotor niet voldoende vaart maken![]()
You gotta love the old technology
Ik zou daar toch niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Pfff ik eet koeien als ontbijt!
eneuhm, denk niet dat die koe mij te pakken krijgt hoor, lomp beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |