quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
Boerinnen, Oostblokkers, Hollandsche trots, zwakzinnigen, bierdrinkers en hopefully soon to be ex-singles, een goedemiddag allen.
Slapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef rival het volgende:
het is bijna weekend! eindelijk rust
Gaan jullie nog wat leuks doen?
quote:
Mwah, niet geheel hollandsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een boerin vol hollandse trots.
hehe bingoquote:
Zondag ga ik ook uitslapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SlapenSlapen
Slapen
![]()
Morgen komen mijn zus, vriend en ouders eten en ik breek mijn hoofd al de hele week over het eten. Waar ga ik ze mee 'impressen'? Ik weet het niet.....![]()
Jij?
Hollandsche trotse bierdrinker ga ik dan maar voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
Boerinnen, Oostblokkers, Hollandsche trots, zwakzinnigen, bierdrinkers en hopefully soon to be ex-singles, een goedemiddag allen.
Een puike combinatiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Hollandsche trotse bierdrinker ga ik dan maar voor
Maar ik ben alleen boerinnetje als ik bezig ben met biggenzaken schoonmakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ook nooit goed in spelletjes
Parttimer dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben alleen boerinnetje als ik bezig ben met biggenzaken schoonmaken
Waarom krijg ik nu MI's voorzien van een 'whoosh, whoosh' geluid?quote:
whoosh whoosh?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu MI's voorzien van een 'whoosh, whoosh' geluid?
Terechtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef rival het volgende:
Zondag ga ik ook uitslapen
oh spannend, je moet natuurlijk wel laten zien wat je allemaal kan in de keuken
Jij ziet geen verschil tussen olifanten en neushoorns?quote:
Je hebt iemand kapot gemaakt? JIj lompe hork jij... tsskquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
whoosh whoosh?
Het gaat hier niet over die dame die ik kapot gebatst had.
Uhuh, zonder boerderij ookquote:
Ja, ze moeten geopereerd worden maar dat was sowieso al het geval, dat was niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt iemand kapot gemaakt? JIj lompe hork jij... tssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |