Zoiets ja...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en sindsdien is het nooit meer goed gekomen... Ik heb met je te doen.
Dat is in mijn geval niet zo een ramp, en soms nog waar ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was er op dat moment ook niet zo blij mee, eenmaal nuchter toch wel.
Behalve dan dat nu veel mensen denken dat ik iets met die vriendin gedaan heb
In dit geval is er dus niks gebeurd , maar dat gelooft dan weer niemand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval niet zo een ramp, en soms nog waar ook
Boerinneke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
boerinneke meldt, pfff is wel vermoeiend
melken is inderdaad zwaar werkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
boerinneke meldt, pfff is wel vermoeiend
Biggel zijn hok en tuintje schoongemaakt.quote:
Biggel kun je niet melkenquote:
aha, je tuintje is weer op ordequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Biggel zijn hok en tuintje schoongemaakt.
Weer een gemiste kans dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Och jee, ik had gister een vieze bril die ik voor het gemak even af had gezet
quote:
You will never knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of juist de reden dat ik de avond uit heb kunnen zitten
Die boerderij hier staat nog te huur, kun je heel veel biggels houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar het voelt altijd zo boers, de kaplaarzen staan schrobben en met hooi in de weer zijn.
Kom je langs mijn huis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer even een uurtje of anderhalf fietsen.. daaag!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die boerderij hier staat nog te huur, kun je heel veel biggels houden.
En geiten en koeien enzo, kun je jezelf elke dag boers voelen.
Toen ik een hele tijd terug op de boerderij moest passen hadden ze net jonge geitjes, zijn echt heel leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoho, ik hoef geen hele have! Hoewel een biggeltje erbij is natuurlijk wel
een rooie..
En van die kleine geitjes die zijn ook tof
Uhuh, ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik een hele tijd terug op de boerderij moest passen hadden ze net jonge geitjes, zijn echt heel leuk.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Och jee, ik had gister een vieze bril die ik voor het gemak even af had gezet
De agressieve haan was dan wel weer minder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik kan het me voorstellen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
Boerinnen, Oostblokkers, Hollandsche trots, zwakzinnigen, bierdrinkers en hopefully soon to be ex-singles, een goedemiddag allen.
Slapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef rival het volgende:
het is bijna weekend! eindelijk rust
Gaan jullie nog wat leuks doen?
quote:
Mwah, niet geheel hollandsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een boerin vol hollandse trots.
hehe bingoquote:
Zondag ga ik ook uitslapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SlapenSlapen
Slapen
![]()
Morgen komen mijn zus, vriend en ouders eten en ik breek mijn hoofd al de hele week over het eten. Waar ga ik ze mee 'impressen'? Ik weet het niet.....![]()
Jij?
Hollandsche trotse bierdrinker ga ik dan maar voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
Boerinnen, Oostblokkers, Hollandsche trots, zwakzinnigen, bierdrinkers en hopefully soon to be ex-singles, een goedemiddag allen.
Een puike combinatiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Hollandsche trotse bierdrinker ga ik dan maar voor
Maar ik ben alleen boerinnetje als ik bezig ben met biggenzaken schoonmakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ook nooit goed in spelletjes
Parttimer dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben alleen boerinnetje als ik bezig ben met biggenzaken schoonmaken
Waarom krijg ik nu MI's voorzien van een 'whoosh, whoosh' geluid?quote:
whoosh whoosh?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu MI's voorzien van een 'whoosh, whoosh' geluid?
Terechtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef rival het volgende:
Zondag ga ik ook uitslapen
oh spannend, je moet natuurlijk wel laten zien wat je allemaal kan in de keuken
Jij ziet geen verschil tussen olifanten en neushoorns?quote:
Je hebt iemand kapot gemaakt? JIj lompe hork jij... tsskquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
whoosh whoosh?
Het gaat hier niet over die dame die ik kapot gebatst had.
Uhuh, zonder boerderij ookquote:
Ja, ze moeten geopereerd worden maar dat was sowieso al het geval, dat was niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt iemand kapot gemaakt? JIj lompe hork jij... tssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |