oeh haring is wel lekker maar dan zonder sausquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Takkembah het volgende:
J-net
@Kleurdoos, I call and raise you with verse haring mit ketchup![]()
En nu weer Rennies
16:48!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat Tm al mama is...gokje: zo rond 18:23 uur.
TMquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
And the winner is.... Mefke!
Ik was zelfs nog een beetje sneller dan haar prognose, onze S a a r is na een hele heftige bevalling om 1805 geboren. Om half twee werden mijn vliezen gebroken, om 14u het infuus aangezet en een uur later al om de minuut zware rugweeen, niet te behappen. Anesthesist zat vast in de ok dus pas om kwart over vier bij me.
Heel verhaal over nadelen ruggeprik bij MS terwijl ik riep 'jaja ik geloof je wel doe me die prik nu maar!'. Toen nog een keer toucheren en verrassing, om half 5 volledige ontsluiting. Ik hield het ook niet meer dus de anesthesist kon weer weg. Anderhalf uur persen en daar was ze! Verdomd wat doet dat zeer maar wat voelde ik me superwoman!
Morgen meer, ik kak helemaal in. Fotootjes volgen morgen. Ze is prachtig!!!
Ik heb ook PCOS ja én blijf onder controle in het ziekenhuis, maar niet vanwege dat. Dat is voor mij totaal niet boeiend meer. Wat nu spannend worden zal is of ik de baby ziek maak of niet (Rhesus antagonisme) Rienk is niet ziek geworden, maar de kans bij de 2e is aanzienlijk groter. schijnt.. We zien wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Jipster het volgende:
@Vlindur, jij hebt ook PCOS toch? Blijf jij ook onder controle van het ziekenhuis gedurende je zwangerschap? En doe je toevallig ook mee aan een onderzoek? Ik doe zelf mee aan de CoPPer studie: Complicaties of PCOS Pregnancy. Aantal keer bloedprikken waarmee ze glucose tolerantie en suikerwaarden in de gaten houden, en een paar echo's o.a. om de bloedvaten van de foetus te bekijken met 12 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |