mijn wijze oma zei altijd : twijfel is niet doen. (zat hier te kijken of er nieuws was van TM) kwa naam moet je het wel zeker weten vind ik zelf, succes met kiezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:09 schreef danic het volgende:
Oooh Cyntiaa, zeker een mooie naam (staat bij mij bovenaan mijn lijstje)
Maar we komen er niet echt uit nog. Had me soort van neergelegd bij de keuze van, maar ik vind het toch wel moeilijk. We hadden allebei 1 suggestie en hij gaf aan dat als hij moest kiezen, hij voor zijn optie ging. Had dat op den duur wel geaccepteerd, want het is een leuke naam, snap ook niet waarom ik zo moeilijk doe. Maar op de één of andere manier blijf ik twijfelen.
Wat is dat toch?
Over een naam moet je het nu eenmaal beide eens zijn. Ik had ook een paar namen in mijn hoofd, zo zou ik mijn dochter 'ooit' gaan noemen. Manlief keurde ze stuk voor stuk af, en ook echt als in no way....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:17 schreef danic het volgende:
Die wijze oma heeft ook echt wel gelijk, maar we hebben niet echt andere opties gevonden tot nu toe en ik heb nog maar 7 weken te gaan![]()
Dus de tijd gaat wel dringen en ik wil wat dit betreft ook gewoon weten waar ik aan toe ben zeg maar. Ik vind het echt heel moeilijk.......
Gefeli Jipster, snap dat je zenuwachtig bent voor de vliegreis en of alles goed gaat! Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ben zelf ook bijna 26quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:10 schreef Jipster het volgende:
Spannend hier voor TwenteMeisje! Succes en hopelijk heb je snel je twentebabietje in je armen!![]()
En Ferrari_Rood ik hoop dat alles goed met jou en je beeb gaat!![]()
Ik kom me ook maar voorzichtig hier melden.. Ik kom na een kortstondig verblijf in Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat. Ik heb PCOS, was begonnen aan een kuur Primolut om een bloeding op te wekken, en zou daarna aan de Clomid gaan. Mijn bloeding bleef uit en ik had 28 feb een positieve test in handen, totaal niet verwacht, maar ontzettend blij! Ik was eerst wat terughoudend, want dacht dat ie misschien vals-positief was door de geslikte hormonen.. Volgens de gyn kan het gelukkig ook geen kwaad dat ik die hormonenkuur heb geslikt terwijl ik al zwanger was.
Ondertussen heb ik nu 2 echo's gehad, op de eerste was nog maar alleen een zwangerschapsringetje te zien en gister op de tweede echo was helaas nog geen vruchtje te zien, maar wel een goed gegroeid vruchtzakje met dooierzakje. Ze schatten het ongeveer op 5 weken. Dus ik zou uitgerekend zijn op 11-11-2011. Grote kans dat dit nog bijgesteld wordt, want ik heb geen nulpunt door dat ik niet menstrueer.
Ik krijg over 4 weken pas weer een echo, ik ga nml volgende week voor 3 weken op vakantie. Het is nog wel spannend dus, had gehoopt voor de vakantie al leven te zien.
Ik ben best wel misselijk, dus het is ook best spannend, ga een verre vliegreis maken, alleen, en in deze conditie is dat allemaal nog net even wat spannender. Ik hoop maar dat alles goed gaat en dat als ik terug ben ik leven zie op de echo!
Het is trouwens mijn eerste zwangerschap en ben bijna 26 jaar.
joh!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het laten controleren vanmorgen het is afscheiding
oeh haring is wel lekker maar dan zonder sausquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Takkembah het volgende:
J-net
@Kleurdoos, I call and raise you with verse haring mit ketchup![]()
En nu weer Rennies
16:48!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat Tm al mama is...gokje: zo rond 18:23 uur.
TMquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
And the winner is.... Mefke!
Ik was zelfs nog een beetje sneller dan haar prognose, onze S a a r is na een hele heftige bevalling om 1805 geboren. Om half twee werden mijn vliezen gebroken, om 14u het infuus aangezet en een uur later al om de minuut zware rugweeen, niet te behappen. Anesthesist zat vast in de ok dus pas om kwart over vier bij me.
Heel verhaal over nadelen ruggeprik bij MS terwijl ik riep 'jaja ik geloof je wel doe me die prik nu maar!'. Toen nog een keer toucheren en verrassing, om half 5 volledige ontsluiting. Ik hield het ook niet meer dus de anesthesist kon weer weg. Anderhalf uur persen en daar was ze! Verdomd wat doet dat zeer maar wat voelde ik me superwoman!
Morgen meer, ik kak helemaal in. Fotootjes volgen morgen. Ze is prachtig!!!
Ik heb ook PCOS ja én blijf onder controle in het ziekenhuis, maar niet vanwege dat. Dat is voor mij totaal niet boeiend meer. Wat nu spannend worden zal is of ik de baby ziek maak of niet (Rhesus antagonisme) Rienk is niet ziek geworden, maar de kans bij de 2e is aanzienlijk groter. schijnt.. We zien wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Jipster het volgende:
@Vlindur, jij hebt ook PCOS toch? Blijf jij ook onder controle van het ziekenhuis gedurende je zwangerschap? En doe je toevallig ook mee aan een onderzoek? Ik doe zelf mee aan de CoPPer studie: Complicaties of PCOS Pregnancy. Aantal keer bloedprikken waarmee ze glucose tolerantie en suikerwaarden in de gaten houden, en een paar echo's o.a. om de bloedvaten van de foetus te bekijken met 12 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |