Waarom moeten? De geen met het meeste geld nomineren is niet per definitie slim want je kan beter proberen het geld in huis te houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
Servio
Maik en
Guido moeten ze nomineren.
no probs herequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef waxmask het volgende:
Spix werkt hier niet meer...ook niet in IE...is er een ander adres buzzing???
pfff eitje, dat zou ik ws al bij binnenkomst doen al was het maar om de toon te zetten. Maarrrr misschien komt het omdat ik een opvoeding heb genoten, sommige dingen zijn not done!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wie is Marky? Daarbij geef ik mijn visie op het verhaal dat jij ervoor zou kiezen om gezellig een theekrans te houden als je aan zon spel meedoet moet jij weten, ik zou zelfs deelnemers in het zwembad pleuren alles voor de hoofdprijs
ja maar dat kun je wel over iedereen zeggen... is het niet de onderbroek dan is het wel wat anders!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd bij het bespreken van die onderbroek, dat Maik nooit 100% hetero zal zijn!
Wat een mensenkennis heeft die Servio toch!
Duh in real doe je zoiets ook niet ik ook niet maar het is een spelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfff eitje, dat zou ik ws al bij binnenkomst doen al was het maar omd e ton te zetten. Maarrrr misschien komt het omdat ik een opvoeding heb genoten, sommige dingen zijn not done!
als je zo dapper ben duw servio even een uurtje onder water dan....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wie is Marky? Daarbij geef ik mijn visie op het verhaal dat jij ervoor zou kiezen om gezellig een theekrans te houden als je aan zon spel meedoet moet jij weten, ik zou zelfs deelnemers in het zwembad pleuren alles voor de hoofdprijs
Aangezien Guido's geheim al geraden is, en hij weinig risico neemt met het raden van de geheimen zal het geld daar wel blijven hangen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom moeten? De geen met het meeste geld nomineren is niet per definitie slim want je kan beter proberen het geld in huis te houden.
hulde aan je ouders !!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfff eitje, dat zou ik ws al bij binnenkomst doen al was het maar om de toon te zetten. Maarrrr misschien komt het omdat ik een opvoeding heb genoten, sommige dingen zijn not done!
Only Lauraquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
als je zo dapper ben duw servio even een uurtje onder water dan....
Ik vind dat er altijd een grens is, zelfs als er heel veel geld op het spel staat. Geld is toch niet belangrijker dan mensen?quote:
Je mede bewoners snappen ook wel (als het goed is) dat het een spel is hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd een grens is, zelfs als er heel veel geld op het spel staat. Geld is toch niet belangrijker dan mensen?
als wij er om lachen en fonsje krijgt zijn kijkers dan is het tochgoed!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef delfse het volgende:
Ze willen ons net als met de telefoon vannacht verplicht naar de uitzending te latern kijken met hun vinger op de streamlock. Nou een lachertje is dat gister heeft ondanks de streamlock het resultaat niks opgeleverd echt lachen dit. En die Laura komt echt niet zo hoog als ze tegenover Jo of Mo staat denk ik .
ik zag gisteren anders een redelijke karaktermoord..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je mede bewoners snappen ook wel (als het goed is) dat het een spel is hoorHet is niet dat je iemand vermoord ofzo
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zag gisteren anders een redelijke karaktermoord..
Je kan ook iemand nomineren waarvan je vrij zeker denkt te weten dat het publiek hem/haar er in zal houden zodat de andere genomineerden een grotere kans hebben om er uit te vliegen though.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom moeten? De geen met het meeste geld nomineren is niet per definitie slim want je kan beter proberen het geld in huis te houden.
Er zijn ook andere manieren om zo'n spel te winnen. Ik zou ook wel willen winnen, maar ik zou niet over lijken gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je mede bewoners snappen ook wel (als het goed is) dat het een spel is hoorHet is niet dat je iemand vermoord ofzo
dat dus ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Mylene het volgende:
Sowieoso, dat koketteren van Servio met zijn darkroom en seks escapades hoef ik eigenlijk niet te horen. Tenminste, niet op zijn manier. Hij zegt het om expres te provoceren.
Hij krijgt juist niet zijn kijkcijfers er hebben gister niet meer mensen dan normaal gekeken. Fons wil ons wel verplichten maar er altijd nog de pc dat je progamma gemist kan kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
als wij er om lachen en fonsje krijgt zijn kijkers dan is het tochgoed!
Mja kan me wel voorstellen dat sommige dat niet tof vinden, maar ik kijk daar doorheenquote:
dat hij zijn verhalen maarb lekker binnen houd!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Mylene het volgende:
Sowieoso, dat koketteren van Servio met zijn darkroom en seks escapades hoef ik eigenlijk niet te horen. Tenminste, niet op zijn manier. Hij zegt het om expres te provoceren.
Mensen met veel geld en geen geheim moet je er uit werken. Die kunnen veilig gokken zoveel ze willen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |