En dus ook veel geld verliezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mensen met veel geld en geen geheim moet je er uit werken. Die kunnen veilig gokken zoveel ze willen.
zoiets kan ook niet in een dag maar het is het proberen waard en ik weet zeker dat er gister meer mensen naar de life show hebben gekeken.... alleen sommige via internetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij krijgt juist niet zijn kijkcijfers er hebben gister niet meer mensen dan normaal gekeken. Fons wil ons wel verplichten maar er altijd nog de pc dat je progamma gemist kan kijken.
Ik vind je vergelijking tussen Servio en Gerard misplaatst, dom en op zekere hoogte zelfs debielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mja kan me wel voorstellen dat sommige dat niet tof vinden, maar ik kijk daar doorheenKijk stel je voor dat Servio en Gerard zich zouden gedragen ala Laura dan keek er toch geen hond naar deze RLS? Wees blij dat hun erin zitten want zonder hun was het helemaal waardeloos.
Ik vergelijk ze niet, het is juist dom van je dat je het zo zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind je vergelijking tussen Servio en Gerard misplaatst, dom en op zekere hoogte zelfs debiel
zolang zei door de productie er niet uithoeft blijft ze erin. Stemmen is oplichterij . Ik denk wel dat ze iedere keer genomineerd staat . Ze is zo saai. Het is ook gewoon een slet en dat wil Alphons graag zien. Ze loopt maar achter Guido aan die een vriendin thuis heeft gaat maar boven op hem liggen rare meid en heel achterbaks zag je gister ze zei meer gevoelens voor Alex maar dat was 1 grote leugen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kan ook iemand nomineren waarvan je vrij zeker denkt te weten dat het publiek hem/haar er in zal houden zodat de andere genomineerden een grotere kans hebben om er uit te vliegen though.
Ik denk niet dat er nu nog bewoners zijn die graag samen met Laura genomineerd zijn bv.
omdat hij bi-schierig isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd bij het bespreken van die onderbroek, dat Maik nooit 100% hetero zal zijn!
Wat een mensenkennis heeft die Servio toch!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet, het is juist dom van je dat je het zo zietHun beide geven op eigen wijze een draai aan het programma dat bedoel ik ermee, begrijpend lezen bieden ze aan op LOI.nl
Je kon niet op internet kijken tijdens de show want dan krijg je het boze oog te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets kan ook niet in een dag maar het is het proberen waard en ik weet zeker dat er gister meer mensen naar de life show hebben gekeken.... alleen sommige via internethulde voor de stream
Ligt ook deels aan hemzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef knagsje het volgende:
hoe zou alex veranderen wanneer servio er uit zou zijn? Die jongen is gewoon bang en geremd in alles wat ie doet...
ja dat is de invulling van servioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
omdat hij bi-schierig is
dat is toch echt heel wat anders als homo,zoals je gisteren in de uitleg kan horen
maik is nieuwschierig naar een perfect mannen lichaam raakt niet verliefd of iets dergelijks op de persoon ,maar op het perfecte lichaam ,omdat hij die eigenlijk zelf zou willen hebben
maar zo voegt ieereen wel iets toe aan hetprogramma ieder iets de een iets meer dan de ander. maar het blijkt toch wel dat mensen ook graag naar een "saaie" laura kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet, het is juist dom van je dat je het zo zietHun beide geven op eigen wijze een draai aan het programma dat bedoel ik ermee, begrijpend lezen bieden ze aan op LOI.nl
beetje kort door de bocht zeg jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan hemzelfOpvoeding etc
Ja of men fucked met die stemmen dat kan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar zo voegt ieereen wel iets toe aan hetprogramma ieder iets de een iets meer dan de ander. maar het blijkt toch wel dat mensen ook graag naar een "saaie" laura kijken.
Ik denk dat dat het verschil tussen DGK-kijkers en BB-kijkers aangeeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar zo voegt ieereen wel iets toe aan hetprogramma ieder iets de een iets meer dan de ander. maar het blijkt toch wel dat mensen ook graag naar een "saaie" laura kijken.
maar hier zit je op FOK!;)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Je kon niet op internet kijken tijdens de show want dan krijg je het boze oog te zien.
BB had je ook mensen die wat negatiever waren zoals Servio hoor heeft niets met DGK te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het verschil tussen DGK-kijkers en BB-kijkers aangeeft.
Het hele progamma zal veranderen ten voordelen denk ik . Die Servio is zo aanwezig maar dan niet positief de laatste dagen alleen maar over seks en hij is goed in het kleineren van andere bewoners.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef knagsje het volgende:
hoe zou alex veranderen wanneer servio er uit zou zijn? Die jongen is gewoon bang en geremd in alles wat ie doet...
Hij doet al zo weinigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt tegen Philip dat hij rustig aan moet doen.
maar als er een stortvloed aan smsjes was geweest op de andere 2 en voor laura niet moeten ze wel door. want het is voor hun ook een indicatie wat de kijkers willen en daar gaat het ze omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja of men fucked met die stemmen dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |