Ik heb ook al wat van seizoen 2, maar ik moet es ff kijken wat nog meer op die dvds staat, daar staan films bij die ik zelf nog wil kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef Nonneke het volgende:
nee nog niet, maar voor morgenmiddag wel
Neuj dit is nr 2.. die had toen nr 1 het had een paar puntjes, maar dat zette niet door..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Waterpokje nog niet beter? Is ie erg ziek?
Gat goed komen... Al twijfelt ie daar zelf aan...Hij is bang dat ie nou overal tietjes krijgt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Zemelen of havermout in een washandje in het badwater, dat helpt tegen de jeukEn mentholpoeder. Beterschap voor je pokje
nietquote:
Allang johquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
Hey mopjes
Er komt misschien een nieuw meisje bij ons wonen, is nog heel erg onzeker maar is ze niet prachtig?
[ afbeelding ]
Senesta doet een Qwea'tje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Agossie, arme poes
senes, vertel eens! Wat een mooie dame!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Senes!![]()
Vertel!
Oh en ik vind het écht echt echt heel erg voor de mensen die getroffen worden door de tsunami en aardbeving, maar deze foto kreeg ik kippenvel van. Die oogjes![]()
[ afbeelding ]
wat een knappe damequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
Hey mopjes
Er komt misschien een nieuw meisje bij ons wonen, is nog heel erg onzeker maar is ze niet prachtig?
[ afbeelding ]
Nope, over 5 minuten begint tel. spreekuur, die ik ook niet uit kan schakelenquote:
Ik heb over het algemeen verder geen klagen hoor, maar tis wel balen.quote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef Maes het volgende:
![]()
Volgens mij doet het IFAW heel veel voor dieren in noodsituaties, ik hoop dat ze ook hier to the rescue komen.
Greysie, mail je me de foto's??
het zijn er inmiddels 44 volgens NOS, maar dat zullen er idd vast veeeeel meer zijn als je die beelden zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er niet veel meer doden zijn dan de 32 die ze nu gemeld hebben. Als je dat water ziet voortrazenComplete brandende huizen die meegesleurd werden, boten, vrachtwagens, auto's... Je zult er maar in zitten.
Handigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Toetstenbord van mn telefoon doet niks, touch screen, heel handig , en nee hij staat niet op blokkeren...
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb over het algemeen verder geen klagen hoor, maar tis wel balen.
Ik schrijf het uur gewoon op, ga ik een andere keer wel een uurtje eerder weg ofzo
Helemaal niet, ik moet zo de puppysit bellen voor zometeen als ik naar de fysio moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |